kleine correctie, users als die zulke opmerkingen als die van jou maakten, waren volgens hem azijnpissers, waar hij van baalde.
Het punt is dat wat jij _zei_ hem opwond; een vraag plaatsen bij het nut van overclocken van een 2500Mhz processor naar 2650Mhz, dat je betwijfelde of dat erg nuttig nog was.
Kennelijk mogen mensen van hem daar geen vraagtekens bij plaatsen, kennelijk voelde hij door jouw opmerking de vaste grond onder zijn bezigheid wegvallen, sterker nog, jouw opmerking was een aanval tegen 'het geloof der tweakers'...
Ik vond je opmerking daarom juist een goede en nuttige, echter ook temeer door de reactie van imhotep (en zeker ook botoo's daarachter), met zijn reactie bewijst imhotep juist dat voor sommigen overclocken kennelijk ook een bezigheid an sich is, en 'nut' voor sommigen ondergeschikt is aan die bezigheid, voor mij een onderbouwing van aad's statement.
Zijn manier van reageren was verkeerd, echter daarvoor is de -1 flamebait moderatie nu net uitgevonden, als je nog een stap verder gaat en reacties gaat editen, kom je wat mij betreft dicht tegen censuur aan, en wordt het reactie-systeem me ook wat te zouteloos en politiek correct, voor geheel nutteloze 'banaliteits'-opmerkingen vind ik dat prima, maar juist een ontopic flame binnen een discussie zou het moderatie-systeem dat moeten afhandelen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen