Ik heb een probleem met w98se. Ik zal het maar even uitleggen: ik heb(had) een dualboot met w98se en Mandrake 8.1. Ik wilde wel eens iets nieuws en ik ben met Gentoo begonnen. De eerste keer installeren ging goed, maar toen ik het nog een keer deed ging er *iets*(fdisk?) mis en bleef de pc na reboot hangen waar hij eigenlijk lilo had moeten booten. Ik denk dus, lilo is vernkt en ik boot dus met een bootdisk en typ fdisk /mbr, maar het hielp niet.
Hierna voerde ik scandisk uit en die vond heeel veel fouten die nu in 1700 .chk's en 20 dirs op de harde schijf staan. Dan maar effe formatteren, maar niet heus. Nadat ik geformateerd had naar w98 fat32 lba-mapped met het progje van de mandrake setup en windows 98se opnieuws had geinstalleerd kreeg ik de foutmelding 'I/O error; insert boot' disk oid netr nadat ik windows had gekozen uit het lilo lijstje. Wat kan ik hier aan doen?
Hierna voerde ik scandisk uit en die vond heeel veel fouten die nu in 1700 .chk's en 20 dirs op de harde schijf staan. Dan maar effe formatteren, maar niet heus. Nadat ik geformateerd had naar w98 fat32 lba-mapped met het progje van de mandrake setup en windows 98se opnieuws had geinstalleerd kreeg ik de foutmelding 'I/O error; insert boot' disk oid netr nadat ik windows had gekozen uit het lilo lijstje. Wat kan ik hier aan doen?
edit:
Kan er iemand 'niet' in de titel zetten
Kan er iemand 'niet' in de titel zetten
SolarEdge SE5K-RWB + 17 × AIKO Neostar N-Type type ABC | WeHeat Blackbird P80 | 3 × MHI Diamond 2kW