Demon DSL Metro 512/128K WORDT SNELLER! :-)

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Man.. echt beter..

Krijg net een mailtje dat mijn ADSL lijntje een beetje wordt opgevoerd.. HELEMAAL GRATIS!

30 september zal het gebeuren :) :)

Nu heb ik voor 45 euro p/m geloof ik (standaard adsl prijs) 512/ 128 en wordt verhoogd naar 768 / 128 :) Geen extra upload dus maar wel zeer lekker dit.

Hoe kan dit dat ze dit zo doen? Planet werd laatst duurder en bleef dezelde snelheden halen.. :/

Of zag ik nou laatst op de reclame dat planet adsl (basic he) weer goedkoper was geworden?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:57
Planet wordt begin volgend jaar ook sneller ! KPN gaat de snelheid ook verhogen, al een tijdje geleden bekend gemaakt.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

ADSL via KPN krijgt in januari of februari dezelfde snelheidsverhoging, namelijk 50% extra voor het basis en het plus account.
BabyXL verhoogt als reactie de snelheid ook, maar dan dus eerder dan KPN :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ohw hehe .. dan zou dat dus betekenen dat heel NL ADSL sneller gaat worden... anders kunnen de overige providers nie meekomen met de concurrenten...

Heheh ik heb ADSL genomen om van casema af te zijn.. ik had ook het snelle pakket van casema kunnen nemen die *iets* sneller is... maar casema is gewoonweg BRAK.. dus vandaar deze keuze en nu wordt het alsnog sneller >:)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

DeMoN schreef op 27 september 2002 @ 21:55:
Man.. echt beter..

Krijg net een mailtje dat mijn ADSL lijntje een beetje wordt opgevoerd.. HELEMAAL GRATIS!

30 september zal het gebeuren :) :)

Nu heb ik voor 45 euro p/m geloof ik (standaard adsl prijs) 512/ 128 en wordt verhoogd naar 768 / 128 :) Geen extra upload dus maar wel zeer lekker dit.
zekers... :*)
ik heb net een Abbo bij demon afgesloten (demon is de enige mogelijkheid kwa adsl) en 8 oktober gaat mn abbonement in dat betekent dus dat ik gelijk op volle snelheid zit. beetje vreemd dat noch demon noch babyXL er iets over zei in de aanvraagbevestiging/brief
en je hoeft er dus nix aan te doen ofzo??

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 17:17:
[...]

zekers... :*)
ik heb net een Abbo bij demon afgesloten (demon is de enige mogelijkheid kwa adsl) en 8 oktober gaat mn abbonement in dat betekent dus dat ik gelijk op volle snelheid zit. beetje vreemd dat noch demon noch babyXL er iets over zei in de aanvraagbevestiging/brief
en je hoeft er dus nix aan te doen ofzo??
Hehe ja.. idd..

Bij mij is het al ingevoerd.. van de ene op de andere dag ging ik van 54 kb/sec naar 90 kb/sec *D

Enne wees blij dat je nu bij demon dsl zit... het is echt de beste provider die ik ken.. ik heb ervaring met meerdere maar hun zijn heel goed bereikbaar en als ze iets aan de servers gaan doen oid dan mailen ze je eerst. Echt heel goed...

demon dsl _/-\o_

• BrZ

BrZ

DeMoN schreef op 03 oktober 2002 @ 16:48:
[...]

Hehe ja.. idd..

Bij mij is het al ingevoerd.. van de ene op de andere dag ging ik van 54 kb/sec naar 90 kb/sec *D

Enne wees blij dat je nu bij demon dsl zit... het is echt de beste provider die ik ken.. ik heb ervaring met meerdere maar hun zijn heel goed bereikbaar en als ze iets aan de servers gaan doen oid dan mailen ze je eerst. Echt heel goed...

demon dsl _/-\o_
Tja, leuk detail dat demon dsl via BabyXL gaat wat dus van Tiscali is :+

Verwijderd

BrZ schreef op 03 oktober 2002 @ 17:03:
[...]

Tja, leuk detail dat demon dsl via BabyXL gaat wat dus van Tiscali is :+
Een DEEL van de aandelen. Jij gaat wel heel kort door de bocht.

• BrZ

BrZ

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 18:05:
[...]

Een DEEL van de aandelen. Jij gaat wel heel kort door de bocht.
Nou nee...
In februari is BabyXL failliet en toen heeft Tiscali het opgekocht... :)
Pagina: 1