Ligt het aan mij of mis ik dat ding nouw
Ik draai GEEN reclamebanner ding zooi
. Maar ik zie alleen een witte balk
.
same here
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <html> <head> <title>Advertisement</title> </head> <body leftmargin='0' topmargin='0' marginwidth='0' marginheight='0' style='background-color:transparent'> </body> </html> |
Ik zie wel een banner (mozilla, debian)
toevallig Kazaa Lite geinstalleerd? Of zie je helemaal niks?
toevallig Kazaa Lite geinstalleerd? Of zie je helemaal niks?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
en ineens issie er weer
Ik zie een 404 fout pagina... (en jah, ik heb kazaa lite
)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Is een topic in het MF niet handig, om te vragen of iedereen de adserver uit de hosts-file wil halen? Want de nieuwe Kazaa Lite vult automatisch de hosts-file in, geloof ik..
Wel vaag trouwens dat de banners op GoT het nu ineens wel doen, terwijl toen dat topic werd geopend dat nog niet was.
Wel vaag trouwens dat de banners op GoT het nu ineens wel doen, terwijl toen dat topic werd geopend dat nog niet was.
They made me do it.
ineens deden ze het weer... maar er stond ook geen data in het ad-bestandje....
Kazaa lite kan automatisch je hosts file verneuken als je dat aanklikt. Dus gewoon ff zoeken naar dat bestand en alles er uit halen op "127.0.0.1 localhost' na
Eey, das appart, niet eens een 404, gewoon blanco
en ik gebruik een oudere versie van kazaa-lite...
Hier ook.... zal wel een probleem zijn bij Webads? Mijn hosts bestand is iig leeg (op de normale entries na dan).
Ik word soms stontziek van die adserver, dan laadt opera niet door
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Je moet gewoon custom setup doen, en kazaa lite dan zeggen dat ie van je hosts file af moet blijven.Peertje schreef op 27 september 2002 @ 23:35:
Kazaa lite kan automatisch je hosts file verneuken als je dat aanklikt. Dus gewoon ff zoeken naar dat bestand en alles er uit halen op "127.0.0.1 localhost' na
omdat het bestand WEL bestond maar GEEN inhoud had
Zie voor meer info over het niet hebben van banners indien KaZaA Lite is geinstalleerd het volgende topic: [rml][ IE6] Geen banners.....[/rml]
Daarom zeg ik ook dat het alleen gebeurt als je zelf zo dom bent om eht aan te klikken.SH007 schreef op 28 september 2002 @ 08:56:
[...]
Je moet gewoon custom setup doen, en kazaa lite dan zeggen dat ie van je hosts file af moet blijven.
Hij is weer back, en ik ook
was om drinken
was om drinken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Klopt het dat ie nu ook afwezig is
Of ligt dat ergens anders aan
...
Of ligt dat ergens anders aan
Hier doet ie het ATM, maar het verschilt van dag tot dag
. En in welk subforum je zit.
Misschien toch Kazaalite als boosdoener bij jou?
Ik krijg ditCompubiter schreef op 05 oktober 2002 @ 00:42:
Hier doet ie het ATM, maar het verschilt van dag tot dag. En in welk subforum je zit.
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
Click the Refresh button, or try again later.
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).
If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover network connection settings.
If you would like Windows to try and discover them,
click Detect Network Settings
Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed.
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Click the Back button to try another link.
Cannot find server or DNS Error
Internet Explorer
Dus jah of kazaalite of got
adserver.tweakers.net uit je hosts file halen: [rml][ IE6] Geen banners.....[/rml]
Of gewoon Kazaa Lite er helemaal af halen, want ik heb hier geen problemen met banner
Ik heb kazaalite 2.0 er af gedonderd, maar waar staat in dat bestand hosts
Wnat in dat topic staat System32\etc
iK zoeken maar niks gevonden
.
Je kunt gewoon door middel van Start -> Zoeken/Search zoeken naar de hostfile. Maar ik weet niet zeker of het hier in zal staan. Ik heb er twee op m'n computer (vraag me niet waaromTermi schreef op 05 oktober 2002 @ 14:11:
Ik heb kazaalite 2.0 er af gedonderd, maar waar staat in dat bestand hostsWnat in dat topic staat System32\etc
iK zoeken maar niks gevonden
.
C:\Windows\I386
C:\Windows\system32\drivers\etc
2k c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts
w9x c:\windows\hosts
w9x c:\windows\hosts
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Woohooo Ik heb reclame, leve de reclame
Hoera ! Hoera ! Hoera !
.
Hoera ! Hoera ! Hoera !
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:20 ]
bij mij is ie er vaak ook niet. en ja, ik heb kazaa lite, en nee, ik heb zelf de hostsfile bewerkt, maar das voor LAN en kazaa desktop shit enzow.
Mwoh lekker rustig.. toch? Hier staat alleen een balkje met reclame van shop.tweakers.net
http://hawvie.deviantart.com/
Hier momenteel alleen een tekstlinkje zonder banner erin, maar dat lijkt me niet echt iets om je druk over te maken (tenzij je inderdaad bewust de banners blokt
).
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1