Dat is je eigen schuld waarschijnlijk, zoek maar eens naar je hosts-file, daar staat dan waarschijnlijk "adserver.tweakers.net 127.0.0.1" en "adserver.webads.nl 127.0.0.1" in
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Maar ik krijg hem iedere keer.
Op GoT is dat zeer lastig, want telkens je een topic opent komt die fout.
Op GoT is dat zeer lastig, want telkens je een topic opent komt die fout.
Waar moet ik die vinden en wat moet ik dan doen? del?Wouter Tinus schreef op 27 september 2002 @ 21:08:
Dat is je eigen schuld waarschijnlijk, zoek maar eens naar je hosts-file, daar staat dan waarschijnlijk "adserver.tweakers.net 127.0.0.1" en "adserver.webads.nl 127.0.0.1" in.
in XP staat ie in C:\Windows\system32\drivers\etc
en dat eruit gooien ja, daarmee block je onze banners namelijk
.
en dat eruit gooien ja, daarmee block je onze banners namelijk
Hmmm, het is al opgelost.
Het is verstandig om "127.0.0.1 ad.nl.doubleclick.net" er ook uit te halen
Het is verstandig om "127.0.0.1 ad.nl.doubleclick.net" er ook uit te halen
They made me do it.
Gevonden (C:\WINNT\system32\drivers\etc , win 2000
)
En dat werkt, thx.
En dat werkt, thx.
En waarom is dat mijn eigen schuld?Wouter Tinus schreef op 27 september 2002 @ 21:08:
Dat is je eigen schuld waarschijnlijk
Ik heb het probleem dat ik op GoT soms wel maar vaak geen banners zie, vreemd genoeg heb zie ik de banners op de FP wel, omdat ik geen gebruik maak van een extra hostfile of banner/add-blocker vraag ik mij af waar dit door komt. Want als het nog steeds het zelfde probleem is van een maand geleden (addserver brak) dan vraag ik mij af waarom dat dan nog niet is opgelost.
Wilde je dan beweren dat het onze schuld is dat jij iets in je hosts-file hebt staan? Waarschijnlijk heb je KaZaA Lite geinstalleerd met de "SuperTrick" banner/popup-blocker optie, en ja, dat heb je dan zelf gedaan
Je hostsfile kun je trouwens veilig helemaal leegmaken of zelfs deleten
bazs2000 schreef op 27 september 2002 @ 21:23:
Ik heb het probleem dat ik op GoT soms wel maar vaak geen banners zie, vreemd genoeg heb zie ik de banners op de FP wel, omdat ik geen gebruik maak van een extra hostfile of banner/add-blocker vraag ik mij af waar dit door komt. Want als het nog steeds het zelfde probleem is van een maand geleden (addserver brak) dan vraag ik mij af waarom dat dan nog niet is opgelost.
Banners doen het hier gewoon, probeer eens of je kunt pingen naar adserver.tweakers.net, adserver.webads.nl en ad.nl.doubleclick.net? (zonder antwoord te krijgen van localhost
Wouter Tinus, ik kan pingen wat ik wil, ik krijg nu gewoon respons. Het is alleen dat ik heel vaak de banners niet te zien krijg (soms een "page not found", soms staat het niet eens in de HTML).
Het punt is dat die banners veel en vaak bokken, ik weet niet of dit alleen aan de servers ligt maar ik weet wel dat ik het niet thuis alleen heb, zouden jullie nog eens goed kunnen kijken hiernaar want dit kan gewoon niet goed zijn.
Het punt is dat die banners veel en vaak bokken, ik weet niet of dit alleen aan de servers ligt maar ik weet wel dat ik het niet thuis alleen heb, zouden jullie nog eens goed kunnen kijken hiernaar want dit kan gewoon niet goed zijn.
Ik heb idd Kazaa Lite.Wouter Tinus schreef op 27 september 2002 @ 23:36:
[...]
Wilde je dan beweren dat het onze schuld is dat jij iets in je hosts-file hebt staan? Waarschijnlijk heb je KaZaA Lite geinstalleerd met de "SuperTrick" banner/popup-blocker optie, en ja, dat heb je dan zelf gedaan.
Je hostsfile kun je trouwens veilig helemaal leegmaken of zelfs deleten.
Als ik dat bestand eruit zwier, krijg ik dan popups als ik Kazaa gebruik?
Pagina: 1