ik heb een 3dfx voodoo banshee videokaart en gebruik windows 2000 professional. Alles werkte prima, tot ik Jedi Knight II wilde spelen... probleem met OpenGL... dus ik ging nieuwe drivers voor windows 2000 installeren, van internet gevonden. (voodoofiles.com) Na die installatie, krijg ik geen goed beeld meer! Ik zie de achtergrond in mn windows desktop heel vaag en er zitten allerlei rare lijntjes op m'n monitor. Ik heb meerdere keren geprobeerd de drivers weg te halen en opnieuw te installeren, maar het probleem blijft. Ook als ik de standaard drivers van windows 2000 zelf gebruik voor de banshee, krijg ik geen beeld. Alleen standaard VGA werkt nog... kan iemand me please helpen? Dit is echt niet tof gewoon... wil nog geen nieuwe videokaart aanschaffen. Alvast bedankt!
lijkt me een probleem met je 'refresh rate' starts eens op met 'vga modus' en kijk bij beelschermeigenschappen of dit niet te hoog staat, 70Hz is normaal, (al naar gelang de monitor)...hoger>beter overigens
A wise man's life is based around fuck you
ik heb de refresh-rate al meerdere keren veranderd, maar dat verhelpt het probleem jammer genoeg niet.... normaal heb ik een refresh-rate van 85 Hz. Ik heb 75 Hz en 70 Hz geprobeerd, maar bij allebei heb ik nog steeds geen beeld. Ik zie gekleurde strepen op m'n scherm... zie de achtergrond kleur van m'n desktop wel (standaard groen), maar geen beeld... alleen gekleurde strepen. Ik hoop dat ik met jullie hulp toch een oplossing kan vinden...
Ten eerste, check je kabel voor de zekerheid, check ook of je core/mem clock van je videokaart niet te hoog staat, dat wil ook wel eens zulke problemen geven.
ik denk dat het wel zou kunnen liggen aan de memory-settings van mn videokaart... maar hoe kan ik die veranderen? Powerstrip werkt niet in VGA mode... en dat is de enige mode waarin ik beeld heb. Dit is echt zoooooo irritant....
terug naar oude drivers -> powerstrip lager instellen -> wederom nieuwe drivers.
zou moeten werken toch?
zou moeten werken toch?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Pagina: 1