Toon posts:

update bios abit be6 II

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dat doe ik fout
ik zet de update op een floppie met het prog. awdflash
ik start het programma awdflash op in dos(filename program)vul de update naam in behnz
dan enter dan staat er een tekst onder in het programma toets y dan weer in een balkje
file name to save beh_nz
dan gaat hij zoeken en zegt later bestand niet gevonden wie kan mij helpen met dit probleem:?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
je moet awdflash achter het bios nummer zetten, dus zo: A:/xxx-xx.xxx.awdflash

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

R.T.F.M !!!

Verwijderd

Topicstarter
dus de nummer die onderaan het scherm staat als je de pc opstart en dan moet je die nummer op een floppie zetten vb:
1234597hk.awdflash
wat bedoeld mad_scientist met r.t.f.m.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Dat was niet erg behulpzaam van hem nee...

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]
wat bedoeld mad_scientist met r.t.f.m.[/quote]Read The Fucking Manual

Daar staat nl. in hoe het flashen in zijn werk gaat. In Appendix A om precies te zijn.

Verwijderd

Sorry dubbele post

Verwijderd

tik in:

a:\awdflash behnz.bin
===

let dus op de .bin

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het geupdate met versie behnz nu staat er onder aan het beeldscherm een nummer bij het opstarten daar staat i440bx-w977-6a69ka19c-po heb ik het nu geupdate of niet ik bdenk het niet want als ik de pc aan zet dan start het weer niet op de stroom moet er weer af k*t mobo altijd problemen er mee

Verwijderd

Dan is ie idd niet geupdate, anders had er onder in het scherm een reeks getalletjes gestaan met op het einde -NZ

Verwijderd

Topicstarter
oke pirm1 daar was ik al bang voor dan moet ik het nog maar eens proberen als wel nog iets fout doen

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:23

Wildfire

Joy to the world!

ABIT Biedt een batchbestandje aan die alles voor je regelt. Gewoon in puur DOS -zonder drivers- opstarten en het batchfiletje uitvoeren met de naam van het .BIN bestand erachter. En dan is alles ok.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1