TV-Out problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56
ok allereerst: ik heb de FAQ gelezen en de oplossingen die daar staan helpen niet...

ik heb een matrox marvel G450 eTV kaart. Ik wilde die aan mijn tv hangen....mijn tv (oudere philips TV video combi) kan maximaal 640 bij 480 aan. ik heb de tv aan de pc hangen via een S-video kabel (eigenlijk is het een audio kabel maar dat mag niet uitmaken volgens mij want mijn mijn trust televiewer heeft het altijd gewerkt met die kabel en de s-video uitgang)

ik was vandaag wat aan het kloten met de instellingen van matrox en ik kreeg op een gegeven moment wel leven in mijn tv.... hij gaf een soort testbeeld.... ik heb de pc al op 60 hertz gezet en 256 kleuren maar nog gaf het geen fatsoenlijk beeld alleen soms het testbeeld...

enig idee wat dit kan zijn? Operating system is Windows XP prof.

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
Heb je tv-tool al geprobeerd?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Daap schreef op 28 september 2002 @ 00:17:
Heb je tv-tool al geprobeerd?
offtopic:
volgens mij is tv-tool niet geschikt voor die marvel-kaart

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

wfvn schreef op 28 september 2002 @ 00:18:
[...]

offtopic:
volgens mij is tv-tool niet geschikt voor die marvel-kaart
Klopt, tv-tool is alleen voor nVidia zut.

Probeer het eens met een tulp (composite) kabel. Oudere TV + S-Video = no go als ik me goed herinner...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Dethroned
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

hoe kan je nou zeggen dat je tv maar 640x480 aankan terwijl je probs hebt .... ?
en ik denk dat ie wel 800x600 aankan omdat PAL iets van 752x ? is en dat is ieder europese tv dus ...
Maar goed, dat helpt je nog steeds niet
s-video is altijd video tenzij het s-audio is he...
dus hang er een s-video kabel aan en probeer het eens.
ik heb het prob ook met mn GF4 dat geen fatsoenlijke kleuren wil weergeven en TV tool hielp bij mij in ieder geval niet :(

I got a problem-solver and its name is revolver

• miel
  • Laatst online: 16:56
ik heb hiervoor wel films gekeken op mijn tv.......toen kon ik maximaal 640 bij 480 aan.... TV tool kan inderdaad niet..................

en hiervoor werkte s-video wel..........dus het zou nu ook moeten werken lijkt mij.....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Een s-video kabel die eigenlijk een audiokabel is :?
Ik zou eerst maar een GOED de tv-out FAQ gaan lezen en vervolgens als je er nog niet uit komt de search maar eens goed gebruiken nadat je de handleiding van je kaart hebt gelezen en/of gedownload van de Matrox-site.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.