Toon posts:

wachtwoord was gekraakt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
door een vage reden kon ik ineens niet meer inloggen toen ik had uitgelogd, volgens mij heeft iemand mijn wachtwoord gekraakt en veranderd. Ik heb deze nu zelf weer terug veranderd.

Dus wanneer jullie vage/verkeerde post van mij aantreffen van rond een uur terug weten jullie hoe het komt.

wachtwoord was moeilijk te raden.. maar schijnbaar is toch iemand het gelukt :(

mijn excusses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Of misschien via een keylogger oid? :?

Overigens: Bij topix had je een optie: Uitloggen op alle computers EN een nieuw wachtwoord opsturen. Nu kun je hooguit uitloggen op alle computers, of je veranderd je emailadres..
Waarom is die feature er niet meer?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:21:
door een vage reden kon ik ineens niet meer inloggen toen ik had uitgelogd, volgens mij heeft iemand mijn wachtwoord gekraakt en veranderd. Ik heb deze nu zelf weer terug veranderd.

Dus wanneer jullie vage/verkeerde post van mij aantreffen van rond een uur terug weten jullie hoe het komt.

wachtwoord was moeilijk te raden.. maar schijnbaar is toch iemand het gelukt :(

mijn excusses
Zoek tussen de volgende lijst ( http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/51220 ) even een post welke jij niet zelf hebt geplaatst. De crew kan dan vervolgens voor je kijken vanaf welk IP adres het bericht wel is geplaatst.

Misschien worden we dan iets wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "hoe leg je aan een ander uit wat de GOT "

Alles posts na deze zijn van hetzelfde IP :)
Toen ben ik gestopt want jij post veels te veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:42:
Verwijderd in "hoe leg je aan een ander uit wat de GOT "

Alles posts na deze zijn van hetzelfde IP :)
Toen ben ik gestopt want jij post veels te veel :+
:) ik weet het, maar zal alles effe nachecken.. heb nog geen verdachte post kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:40

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

en als het ip gevonden is? hackwedstrijd? >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:21:

Niet gewoon een cookie/datum probleem o.i.d. De kans dat iemand je wachtwoord kraakt hier op het forum is nou niet echt heel erg groot. (tenzij jij 3 letter wachtwoorden gebruikt ofzo, zonder cijfers en/of andere tekens).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 22:33:

[...]

Niet gewoon een cookie/datum probleem o.i.d. De kans dat iemand je wachtwoord kraakt hier op het forum is nou niet echt heel erg groot. (tenzij jij 3 letter wachtwoorden gebruikt ofzo, zonder cijfers en/of andere tekens).
nee volgens mij niet... het rare was.. ik logde uit en kon er een uur later niet meer in.

Klopt het trouwens dat je na aanvraag van je wachtwoord met de password mailer je 2x een emailtje ontvangd?

De eerst stond:
Je hebt je passwordsleutel opgevraagd op het GoT forum.
Je userid is "45280".
Je sleutel is "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx".

en nu een dag later kreeg ik ineens dit mailtje:
Beste gebruiker,

Je hebt je wachtwoord opgevraagd op het GoT forum.

Je wachtwoord is "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx".

In deze email wordt je nickname niet getoond om veiligheidsredenen.
Mocht je nog problemen ondervinden, dan kan je emailen naar gathering@tweakers.net.

klopt het dat je als je het 1 keer hebt aangevraagd je het 2x krijgt.. en dan 1 met en 1 zonder userid? beetje vreemd

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 13:46:
Mocht je nog problemen ondervinden, dan kan je emailen naar gathering@tweakers.net.
:+

Verwijderd

Topicstarter
het is geen probleem.. maar een vraag :)
Pagina: 1