Toon posts:

Big Problems with Sound!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey hey luitjes...

Ik snap hier echt geen bal meer van.Als ik sommige spellen wil spelen zoals battleField 1942 of Mafia of andere games. heb ik vaak geen geluid of alleen muziek ik hoor totaal geen effecten helemaal niks.. Ook met Cool Edit pro (music Edit program) hoor ik totaal geen geluid.Zelfs het windows opstart sound hoor ik niet.Ik draai op windows XP.. heb het ook op windows 98 geprobeert maar zelfde problem... Alles staats op 5.1 Speakers. Ik gebruik een Terratec SixPack 5.1.. snap er geen moer meer van zelfs die gasten van de technical support van die games weten het niet.Dit begint echt super irritant te worden. Weet iemand hier een oplossing waar ik al een tijdje naar op zoek ben??

Ferio.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is het probleem niet ik heb wel geluid uit alle boxen...

Probleem is... als ik een spel speel zoals Mafia of Battlefield 1942 or whatever other game hoor ik alleen Muziek en vaak helemaal geen ene moer...Ik draai op Windows XP met dit probleem ook heb ik het geprobeert met WIN98 zelfde probleem.. ik heb de nieuwste drivers .. allles op 5.1 ingestelt... Met winamp heb ik wel op alle 6 boxen geluid .. met sommige spellen geen geluid of alleen muziek.. Met sommige Programmas ook geen geluid zoals Cool Edit Pro 2.0(musik edit programm) ik zit dus in de muziek en zit af en toe thuis en dan wil ik ook wel wat dingetjes doen zoals aan trance nummers werken maar met dit k*t gedoe lukt het voor geen meter.
sinds computers er zijn heb ik alleen maar ellende ermee .. ik run op een athlon xp 2100+ op een a7v333 moederbord met 1024 mb ddr 333 geheugen en gebruik een Terratec Sixpack 5.1...en nog happert het muziek als ik scroll op een internet pagina stopt ie een tel 0.2 sec ofzo en dan gaat ie weer verder.. zelfs een gozer die ik ken runt op een p600 met 128 mb sdram en nog haakt het geluid niet..

Snap er niks meer van.. 8)7