Toon posts:

Driver-updates vd SBLive! >>> De moeite waard??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de SBLive! ... << :? Ik weet niet precies welke EN hoe ik daar achter kom, maar hij heeft de digitale out en hij koste destijds f140,- ;)

Ongeveer volgende week ga ik hem overzetten naar een nieuw systeem, maar nou wou ik nog even weten of het de moeite waard is om nog driver-updates van het net te plukken en te draaien.. :)

Is er nog iets aangepast aan de "programmeerbare chip" (whatever) waar ze het wel eens over hebben???

Anything!!Let me know...pls :)

Verwijderd

Ik post dit maar effe om de topic in de aandacht te houden :)

Verwijderd

me too

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

me too :-)

systeem specs

Verwijderd

ME THREE

B&W rules :-)

Verwijderd

Driver-updates zijn toch altijd de moeite waard lijkt me...:?

Verwijderd

Topicstarter
Tnx ... NOT! Iemand nog een zinvol commentaar??? Welke SBLive! versie heb ik??

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 19:13

dominic

will code for food

De SBLive die een tijdje geleden F149,95 kostte is de Value versie maar als je standaard de digitale out hebt zal je wel een hele goedkope 'normale' versie hebben.

Anyway, welke versie je ook hebt ik ben niet echt blij met de nieuwe drivers van creative. Er zijn niet echt groundbreaking features bijgekomen en bovendien worden er dingen gedisabled (Bijvoorbeeld realtime effecten over MIDI halen vanuit het environmental audio menu, ZEER K*T!!)

Dus, heb je de oude drivers nog, hou ze dan, maak je geen muziek of speel je alleen spelletjes dan is het wel de moeite waard..

Download my music on SoundCloud

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 19:51
Staat dat niet op de kaart zelf??? Heb je er een zgn. uitbreidings slot bij??? Zo'n kaart met extra in- en uitgangen bedoel ik, kan even niet op de officele naam komen ;) .

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39
Maakt het uit welke je hebt voor een driver-update? Volgens mij d/l je gewoon 1 bestand (sblw9xup1.exe oid) voor alle Live!'s...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Er zijn wel zkers dingen gewzijgigd in de drivers.
Zo had bijvoorbeeld een probje met die kaart.
Ik kreeg de tip om m'n SBLive te configgen naar Digital Out only.
Blijkt dat dus alleen in de nieuwe drivers te kunnen!
Zo zullen er wel meer dingen zijn die nieuw/beter zijn.
Post anders ff wat fototjes van de kaart.
Hmmm... schiet me ineens te binnen. Bel ff de support telefoon in NL van creative.
Geef je serienummer door, en wellicht kan dan de vriendelijk dame aan de andere kant v/d lijn je iets meer vertellen over je kaartje.
De dames/heren daar weten tenminste wat service is. Heb nog nooit probs met ze gehad!

Suc6!
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1