misschien een stomme vraag, maar toch, wat the hell kan je doen aan een voedingsfan die aanloopt, ik wordt er echt gek van , lijkt net of er een vliegtuig opstijgt
Verwijderd
Waarschijnlij zit er een draadje tegen ofzo. Je kan ook ff openschroeven en beetje olien ofzoiets.
Stof weghalen met pincetje
Stof weghalen met pincetje
Verwijderd
Hangt er van af of het je eigen pc is of die van je baas...in het laatste geval zou ik er een schop tegen geven, in het eerste geval lief praten, zoentjes geven en vragen of ie er alsjeblieft mee op wil houden.
Gewoon ff de stofzuiger erop zetten (terwijl de PC uitstaat!) doet vaak ook wonderen
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Oude voeding uit een 286 slopen en die erin zetten
werkt natuurlijk niet echt als je een atx voeding nodig hebt
BIj mij komt hetzelfde geluid uit de voeding maar er loopt nix aan, waarschijnlijk zijn de lagers verrotof heeftie gewoon speling dus let goed op wat je doet!
Mmmmmmmmm, heb nog nooit een ventilator gezien die je open kunt schroeven.
Of er zit zeer veel stof tussen de roterbladen, of er zit stof om/op de spoeltjes.
Om die los te halen, trek je het stickertje op de achterkant er af.
Haal met een klein schroeven draaiertje, dat klemmetje los en maak mbv een stofzuiger de spoeltjes schoon.
Desnoods ook met papier schoonvegen, of een druppeltje olie.
Of er zit zeer veel stof tussen de roterbladen, of er zit stof om/op de spoeltjes.
Om die los te halen, trek je het stickertje op de achterkant er af.
Haal met een klein schroeven draaiertje, dat klemmetje los en maak mbv een stofzuiger de spoeltjes schoon.
Desnoods ook met papier schoonvegen, of een druppeltje olie.
And The Only One
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 21:35 schreef Dutch_man het volgende:
Schroeven draaier tussen fan steken.
Nix geen herrie meer ;)[/quote]JUIST
alleen moet ie wel AAN staan...
Schroeven draaier tussen fan steken.
Nix geen herrie meer ;)[/quote]JUIST
alleen moet ie wel AAN staan...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 13:58 schreef manyac het volgende:
werkt natuurlijk niet echt als je een atx voeding nodig hebt :([/quote]Over de 286 gesproken: ik had zelf een verrotte ****** sleeve-bearing voedingsfan, heb ik uit een oude 286-voeding een goede ballbearing fan erin gedaan.
Als je fan een zoemend geluid maakt, komt dit meestal omdat de lagers versleten zijn en als je een ongelagerde gebruikt: Dan is meestal het plastic rond de as weggesleten. Je kan het inderdaad tijdelijk verhelpen door olie in het lager te gieten of de borgklemmen rond de as aan te drukken maar het verstandigste is gewoon ff een nieuwe fan plaatsen
Onderdompelen in een bak met lauw water en soda doet ook wonderen!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
als de spanning erop staan natuurlijk, anders is et niet leuk genoeg
Pagina: 1