De search leerde mij dat er meerdere mensen waren die de Compaq aero 2130 niet kregen gelinkt in winXP pro.
Alleen gaf de search verder geen oplossing
Daarom stel ik wederom de vraag:
Hoe link ik deze PDA aan xp ?
als ik activelink gebruik en de kabel hangt aan de goede com poort, dan opent de PDA wel een schermpje dat ie is aant connecte, maar het lukt em nooit.
Daarom denk ik dat het een probleemje is met de com-poort instellingen.
Ik heb op beide apparaten de baudrate gelijk ingesteld, maar nog steeds geen link.
Wie gebruikt er ngo meer een PDA van compaq over de com poort ?
Dan kun je me misschien je instellingen veranderen zodat ik kan controleren of het daar aan ligt.
andere tips zijn natuurlijk ook van harte welkom!
alvast bedankt !
[edit]
ik heb overigens een AsusA7V133 mobo, als ik me niet vergis zit daar infrarood onboard ?
kan het aan en/of uitschakelen van deze optie in het bios nog van invloed zijn op de com poorten ?
er zijn overigens geen conflicten
Alleen gaf de search verder geen oplossing
Daarom stel ik wederom de vraag:
Hoe link ik deze PDA aan xp ?
als ik activelink gebruik en de kabel hangt aan de goede com poort, dan opent de PDA wel een schermpje dat ie is aant connecte, maar het lukt em nooit.
Daarom denk ik dat het een probleemje is met de com-poort instellingen.
Ik heb op beide apparaten de baudrate gelijk ingesteld, maar nog steeds geen link.
Wie gebruikt er ngo meer een PDA van compaq over de com poort ?
Dan kun je me misschien je instellingen veranderen zodat ik kan controleren of het daar aan ligt.
andere tips zijn natuurlijk ook van harte welkom!
alvast bedankt !
[edit]
ik heb overigens een AsusA7V133 mobo, als ik me niet vergis zit daar infrarood onboard ?
kan het aan en/of uitschakelen van deze optie in het bios nog van invloed zijn op de com poorten ?
er zijn overigens geen conflicten
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad