• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
De search leerde mij dat er meerdere mensen waren die de Compaq aero 2130 niet kregen gelinkt in winXP pro.

Alleen gaf de search verder geen oplossing :(

Daarom stel ik wederom de vraag:

Hoe link ik deze PDA aan xp ?

als ik activelink gebruik en de kabel hangt aan de goede com poort, dan opent de PDA wel een schermpje dat ie is aant connecte, maar het lukt em nooit.

Daarom denk ik dat het een probleemje is met de com-poort instellingen.
Ik heb op beide apparaten de baudrate gelijk ingesteld, maar nog steeds geen link.

Wie gebruikt er ngo meer een PDA van compaq over de com poort ?
Dan kun je me misschien je instellingen veranderen zodat ik kan controleren of het daar aan ligt.

andere tips zijn natuurlijk ook van harte welkom!

alvast bedankt !

[edit]
ik heb overigens een AsusA7V133 mobo, als ik me niet vergis zit daar infrarood onboard ?
kan het aan en/of uitschakelen van deze optie in het bios nog van invloed zijn op de com poorten ?

er zijn overigens geen conflicten

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Ik heb inmiddels t ding op een win2k bak en een andere xp pro bak geprobeerd, beide zonder resultaat, iemand tips ?

ik ben er zelf helaas neit zo bekend mee

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Tip 1: niet kicken binnen 24u
Tip2: heb je de nieuwe ActiveSync al geprobeerd? Is nauwelijks een maandje oud namelijk.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
athlonkmf schreef op 28 september 2002 @ 01:12:
Tip 1: niet kicken binnen 24u
Tip2: heb je de nieuwe ActiveSync al geprobeerd? Is nauwelijks een maandje oud namelijk.
@ tip1, ik wilde gaan slapen en Got was traag dus besloot ik quicreply maar te gebruiken, want het wachten op edit duurde erg lang :X

@tip 2, ik heb em gister van Msoft gedownload.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
* Arjan wilt progjes op zijn pda hebben, wie helpt me ?

er is wel een soort verbinding, aangezien de pda reageert, dus de kabel is ok, maar er is geen verbinding voor data en dergelijke zeg maar...

ik heb geen idee hoe ik hiermee verder moet, dus jullie hulp is meer dan welkom !

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Dear HP customer,

You are not going to be able to sync with the Windows XP system because it requires the Pocket PC operating system as well as ACTIVE SYNC 3.5 and above.

Thank you,
HP Services

-----------------------------------------

Dear HP customer,

According to your serial number you have an Aero 2100 handheld and it is not going to sync with your host computer that is running Windows XP because you cannot install the latest active sync 3.5 or above with this model of Aero...It will not work! If you had an Ipaq with the Pocket PC operating system and the latest active sync 3.5 or later then you would be able to sync.

Thank you,
HP Services
tis een oud topic dat weet ik, maar heeft iemand misschien een creatief idee hoe ik dit ding toch nog ga laten connecten ??

ik heb zonet met vmware een 98 instal gemaakt, maar ik geloof niet daat deze met de com ports kan communiceren...

Pagina: 1