onterecht hk ban

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55
Ik vind dat ik een onterechte hk ban heb gekregen, Ik kreeg het volgende mailtje:

Beste sventhemen (sven rienstra),

message 15332188
[FAQ=policy,#copyright]

In de faq staat duidelijk uitgelegd dat het aanbieden van warez niet wordt toegestaan op het forum, toch meen jij dit te moeten doen. Bij deze ontvang je dat ook een officiële waarschuwing.

Ik raad je aan de faq nog eens door te lezen om toekomstige overtredingen tegen te gaan.

Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen.

Met vriendelijke groet,

Durden / Robin,
Moderator SG,
Gathering of Tweakers.net

Ik ben het hier dus niet mee eens. Ik heb een warez request gedaan ik geef het toe, maar het was in het topic: hoe maak je lunatic gek. Ik deed dus niet om serieuse post terug te krijgen met adressen, maar alleen om lunatic "gek" te maken. Toen ik las dat lunatic het niet goed vond om warez request te posten heb ik mijn post gelijk geedit.

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen.
Staat toch in je mail? Het lijkt me dat je het beste het er met hem over kunt hebben.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit je mail:
"Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen. "

Doe dat dan en open niet een LA topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
bemiddelaar@tweakers.net :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hmm dit hoort hier niet op het forum ;)

Stuur mij, en de bemiddelaar even een mailtje (dan wordt dit afgehandeld zonder andere mensen tussendoor :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.