[cs]onmogelijk om servers in secure mode te laten draaien

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:17

inXs

known as inXs

Topicstarter
Het probleem is dat het soms lijkt dat de servers niet willen authen met de servers die die secure pakjes uitdeeld, dit wil dus zeggen dat de servers niet in secure mode draaien.
We hebben hlguard e.d. op de servers weten te instaleren, dit is ons wel gelukt, maar het brengt een ander probleem met zich mee, nl de server load, ik kan hlguard niet draaien zonder dat de servers beginnen te laggenen zou dus wel heel graag weten of iemand een oplossing heeft, zodat ik die servers op secure mode kan laten draaien.

superB

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

PNS -> NT

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ja sorry ik twijfelde een beetje :)

superB

Verwijderd

De CS server maakt om de secure mode te draaien connectie met de servers van speakeasy.net. Bij jou CS server zit dus gok ik geen internet verbinding en kan deze dus niet in verbinding komen met de servers van speakeasy.net. Met HLGuard heb ik zelf weinig ervaring en heb ik geen idee hoe dat werkt.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Het zijn de goldenstrike cs servers.. zitten in Twente met 100mbit lijn :) De servers werken wel alleen niet secure.

superB

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
/schpje

superB

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

ik heb ff gekeken, en als ik een hlds start, komen er geen verbindingen bij netstat te staan...

dus maybe dat het iets van udp is wat geblokt word ofzo ?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:30

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ok...

Ik ben CS server administrator van darkseed . networks en draai 4 cs servers.
Ook bij mij was het onmogelijk om die krengen in de secure mode te draaien, totdat een heel ver weggestopt postje op het counter-strike forum, wat eigenlijk niets met HLDS te maken had me een ingeving gaf ;)

Om contact te maken met de secure servers van speakeasy wordt er gebruik gemaakt van de file woncomm.lst
Hierin staan de verschillende addressen voor bijv wonauth en secure mode. Wanneer deze file in de cstrike dir van de server staat is de HLDS niet in staat zichzelf in secure mode te draaien. Check dus ff of deze file alleen in de hlds_l/valve/ (kga er ff van uit dat je linux draait).

Start je server op met de command line:
-secure (-testmodule vactest <----Als je beta secure modes wil draaien).
Controleer ook of in de liblist.gam file in je cstrike dir
secure "1" staat.

En gooi HLGuard er maar af, dat werkt voor geen meter meer en vraagt teveel cpu cycles...

P.S. mocht het niet lukken, kun je me altijd een berichtje sturen op irc.quakenet.org #darkseed (nick Arie)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1