Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vodafone] Prepaid WAP / Nokia 6510

Pagina: 1
Acties:

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:15

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Ik heb eergisteren een Vodafone IZI GO! starterspakket gekocht, alles ingesteld op mijn telefoon (nokia 6510) zoals op de site staat beschreven. Alles werkt perfect behalve WAP. Deze werkte met Dutchtone goed maar dat is een ander verhaal.

Als ik bijvoorbeeld naar wap.tweakers.net ga, selecteer ik "Ga naar", omdat hij in mijn bookmarks staat. Nu gaat de telefoon inbellen naar +316 54 544 544. Dit telefoonnummer staat ook op de site van Vodafone zelf. Maar als hij dan inbelt krijgt ie het "nummer niet in gebruik" -toon (3 tonige piep). Dus dan wordt dit nummer helemaal niet gebruikt?? Hierna zegt ie "verbinding verbreken" en dan "Gegevens-dragen niet beschikbaar". Heeft iemand dit probleem ook al gehad of weet iemand hier iets meer over?

:)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

vodafone heeft wel vaker problemen met prepaid WAP heb ik gehoord :/

WAP instellen moet niet zo'n probleem zijn en als je het gevoel hebt dat je alles goed doet, moet het probleem dus bijna wel bij Vodafone liggen...

gewoon ff doorproberen...is waarschijnlijk een fout met hun WAP-server...

btw...6510 + prepaid? :Y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Dat maakt nix uit...

KPN prepaid + WAP, geen problemen
Dutchtone Prepaid + WAP, geen problemen

Vodafone Prepaid + WAP, problemen :(

En als dit een probleem is, hebben ze die al 2 dagen. Ik krijg namelijk de toon dat nummer niet in gebruik is, oftewel nummer bestaat niet. :? :?

• Whackit
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 21:56
offtopic:
Ik heb zelf ook Vodafone (alleen dan abonnement) en een 6510 (fijne telefoon :P :P)

Maar ff ontopic; als je je even surft naar Vizzavi. Dan staat er links onder "Stel WAP in op je eigen toestel". Vul daar je type telefoon in (6510 staat er niet bij, met de 6210 werkt het ook). Je krijgt dan een smsje op je telefoon met de instellingen. De telefoon stelt zich automatisch in en klaar is kees :D :D

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

dat maakt ook niets uit, maar ik vond het gewoon een ongebruikelijke combinatie :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Copyman schreef op 27 september 2002 @ 20:04:
[...]

Dat maakt nix uit...

KPN prepaid + WAP, geen problemen =no go!
Dutchtone Prepaid + WAP, geen problemen

Vodafone Prepaid + WAP, problemen :(

En als dit een probleem is, hebben ze die al 2 dagen. Ik krijg namelijk de toon dat nummer niet in gebruik is, oftewel nummer bestaat niet. :? :?
KPN/Hi prepay icm W@p kan niet. Nagevraagd bij KPN en het kan gewoon niet. Ligt niet aan me toestel, M35 icm Ben deed het wel goed.

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Whackit schreef op 27 september 2002 @ 20:23:
offtopic:
Ik heb zelf ook Vodafone (alleen dan abonnement) en een 6510 (fijne telefoon :P :P)

Maar ff ontopic; als je je even surft naar Vizzavi. Dan staat er links onder "Stel WAP in op je eigen toestel". Vul daar je type telefoon in (6510 staat er niet bij, met de 6210 werkt het ook). Je krijgt dan een smsje op je telefoon met de instellingen. De telefoon stelt zich automatisch in en klaar is kees :D :D
Heb dit gedaan, info opgeslagen maar het werkt nog steeds niet. Krijg nog steeds het nummer buiten gebruik toon.

Pagina: 1