Hp 959c zegt goedenmorgen...

Pagina: 1
Acties:

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
Ongeveer 10 min na dat mijn comp geboot is komt er gewoon een lege pagina door de printer heen... niet erg maar schrik me elke keer rot!

Kent iemand dit?
Iemand een oplossing?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

gehehehe, das geinig!! :+
waarom schrik je er van dan? je weet toch al dat et gebeurt?
en als je et irritant vind: zet je printer gewoon uit.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
FireWurX schreef op 27 september 2002 @ 19:52:
gehehehe, das geinig!! :+
waarom schrik je er van dan? je weet toch al dat et gebeurt?
en als je et irritant vind: zet je printer gewoon uit.
Als ik het goed heb gaat die printer gewoon aan als je een printopdracht stuurt, waarschijnlijk gebeurt dat ook als hij een lege pagina wilt "printen". Lijkt me dus geen oplossing ;)

Het klinkt toch als een driver probleem, aangezien het niet gebeurt als je bak niet geboot is. Probeer eens iig de laatste drivers van het net af te halen en die te installeren, of als je dat al hebt, een stapje terug te doen en evt. de drivers te pakken van een versienummer minder.

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Aikeleer schreef op 27 september 2002 @ 20:06:
[...]

Als ik het goed heb gaat die printer gewoon aan als je een printopdracht stuurt, waarschijnlijk gebeurt dat ook als hij een lege pagina wilt "printen". Lijkt me dus geen oplossing ;)

Het klinkt toch als een driver probleem, aangezien het niet gebeurt als je bak niet geboot is. Probeer eens iig de laatste drivers van het net af te halen en die te installeren, of als je dat al hebt, een stapje terug te doen en evt. de drivers te pakken van een versienummer minder.
heb ik al gedaan

Verwijderd

Doet ie het ook als je de printer op een andere computer aansluit?

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:23:
Doet ie het ook als je de printer op een andere computer aansluit?
geen idee
probeer ik wel als beide armen weer uit het gips zijn...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

waarschijnlijk "ziet" je printer wat gebeuren op de lpt poort tijdens het aanzetten en denkt dat de pc een printjob aan het versturen is. nu was dat waarchijnlijk maar een byteje war hij niks mee kan. toch is de printjob begonnen.

nou heb je in het uit het verleden nog wel een programa's die hun pagina niet netjes afsluiten (form feed) was ook niet nodig vaak met een matrix printer met ketting formulieren

helaas moet je bij een a4 printer wel angeven wanner je klaar bent met je pagina versturen. dat doe je met een formfeed.

Als zo'n printer dus een tijdje niks meer aan daat krijgt neemt hij automatich aan dat de printjob af is en spuugt hij het papier er uit .........

Iperf

• Joepho

Joepho

Topicstarter
fish schreef op 27 september 2002 @ 22:06:
waarschijnlijk "ziet" je printer wat gebeuren op de lpt poort tijdens het aanzetten en denkt dat de pc een printjob aan het versturen is. nu was dat waarchijnlijk maar een byteje war hij niks mee kan. toch is de printjob begonnen.

nou heb je in het uit het verleden nog wel een programa's die hun pagina niet netjes afsluiten (form feed) was ook niet nodig vaak met een matrix printer met ketting formulieren

helaas moet je bij een a4 printer wel angeven wanner je klaar bent met je pagina versturen. dat doe je met een formfeed.

Als zo'n printer dus een tijdje niks meer aan daat krijgt neemt hij automatich aan dat de printjob af is en spuugt hij het papier er uit .........
en is daar iets tegen te doen??

mischien usb gebruiken?

Verwijderd

pure zelfbevrediging :)
je moet gewoon vaker printen ;)

er was toch een bestandje van je print queue (of een directory ofzo) kan me herinneren dat ik ooit ook eens aan het klooien geweest ben met zo'n soort probleem....
soz is nu ff klok & klepel verhaal, zal ff kijken of ik er nog wat van kan vinden.

Verwijderd

C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS

daaristie :)
bij mij was er een job om mysterieuze wijze blijven hangen toen :?
del en toen deed mijn printer weer liev :P

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mhoaw .. ik zou de usb maar es proberen

Iperf

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

ik zou de titel ff aanpassen, dacht dat na die P4 waarschuwing door de speakers er nu weer iets nieuws was. Als mijn pc ooit goedemorgen zegt en dan overgaat naar een MEM dump/blue screen of death dan ga ik echt HELEMAAL flippen !!!!!

I got a problem-solver and its name is revolver

Pagina: 1