De Overbodig-wind treft nieuwspost

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
In het volgende topic:

nieuws: Warner Bros. wil Doom gaan verfilmen

Staan er wel heel veel overbodigjes heb ik het idee. En dan zie ik dat mijn post:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=610088
ook overbodig is gemodereerd, terwijl ik hier toch niks "overbodigs" in zie.

Volgens mij is er iemand in het wilde weg gaan klikken, ik zou het graag op willen lossen, maar ik heb zelf al gereageerd dus... :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel even in die draad wezen kijken, het is "a bloody mess", oftewel een grote verzameling nutteloze, semi-grappige niet ter zake doende blaatreacties. Jouw reactie is daarop overigens een gunstige uitzondering, hier hebben ongetwijfeld beoordelingseffecten gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Veel van de reakties zijn idd overbodig, het is vanaf het begin al uitgedraaid op een "blaat maar raak voor een knaak" draad. Ik zie om deze reden het nut niet om alle reakties omhoog te trekken, ik blijf wel naar deze draad kijken of er geen onterechte tags worden gegeven maar een hogere score zit er voor 95% van de reakties niet in.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Ja, naja, inderdaad, ben nu wat beter gaan rondkijken en het is inderdaad beetje jammer die reacties soms. Maar tnx iig :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

been there . . .
slechts weinig gelezen dat de moeite waard was

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 01:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

daarnet langsgelopen en heb toch een flink aantal naar boven gehaald, van 0 naar 1.
ik vond hem te laag staan, voor niet geinteresseerden in games en films komt de hele discussie over het verhaal saai over, echter de meeste daarvan (tenzij het overduidelijke herhalingen zij van wat eerder gezegd is) moeten minstens op 1 staan.

er staat inderdaad weinig echt toevoegends tussen (enkel die van darkvater, net onder mOrphie), maar het is onterecht om mensen die goed geformuleerde reacties posten die geen trolls, flames of dubbelposts bevatten lager dan 1 te zetten.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is blijkbaar een grapjas aan de gang, want in deze draad:

nieuws: Intel Pentium 4 2,66GHz overklok review

waren plotseling alle reacties naar beneden gemodereerd. En ze stonden echt niet te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

RM-rf, ik had er juist een hoop op een -1 overgewaardeerd getracteert, teveel van hetzelfde zonder enige toegevoegde waarde imo.
Maar ik kan met 1tjes ook leven hoor ;)
geen multimodnoodzaak

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• bazs2000

bazs2000

aad123, ik ben even door de draad heen gewalsd, morgen maar weer kijken en ik denk dat er dan alleen nog maar wat brokstukken opgeruimd moeten worden.
De draad ziet er nu weer schoon uit. :Y)

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
bazs2000 schreef op 28 september 2002 @ 00:34:
aad123, ik ben even door de draad heen gewalsd, morgen maar weer kijken en ik denk dat er dan alleen nog maar wat brokstukken opgeruimd moeten worden.
De draad ziet er nu weer schoon uit. :Y)
Afgezien van dat mijn post weer op overbodig staat |:(

Ach het zal wel aan mij liggen :)

• bazs2000

bazs2000

Overbodig, waar dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
:Y) hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

ach als iemand steeds alles onterecht overbodig modt krijgt 'ie vanzelf een mooie penalty en zijn we daar ook weer vanaf :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m.m schreef op 29 september 2002 @ 16:19:
ach als iemand steeds alles onterecht overbodig modt krijgt 'ie vanzelf een mooie penalty en zijn we daar ook weer vanaf :)
Was het maar waar. De metamodbot werkt op flamebait en troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik dacht dat alleen onder/overgewaardeerd penaltyloos was... best wel zwaar iritant, maar ik denk dat iemand die dit steeds loopt te doen vanzelf wel ophoudt, elke dag 300-500 reacties overbodig moderen kost aardig wat tijd :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft zijn oorzaak dat je alleen met flamebait of troll een reactie negatief kan krijgen, wat een negatieve werking op karmapunten heeft. Als je dus iemand onterecht gaat zitten aftrollen ben je bezig om hem met zijn karma te naaien, dus is het wel goed dat daar zo'n metamodbot meedraaft.
Pagina: 1