Cordless optical muis zuipt HEEL snel batterijen leeg

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:08
Hallo,
Ik heb nu sinds 3 maanden een cordless mouseman optical die bij mijn Cordless desktop optical zat.Ik merkte al snel dat mijn batterijen(duracell,witte kat, dure oplaadbare) binnen 2 dagen op waren na wat te hebben gespeelt in Unreal Tournament(uurtje of 1,5 per dag).Das is toch niet normaal als je het mij vraagt.Zelfs Logitech verteld me dat ze dan nog minstens 2 maanden moeten meegaan, ze zeggen dat de muis kapot is.Maar nu wil ik weten van mensen die ook zo'n soort muis hebben hoe lang die van hun leeft en of hun optische ledje uitgaat wanneer de muis niet gebruikt wordt.

Bedankt,Maikel

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb er 1, het lampje blijft aan als ik de muis niet gebruik.

Ik doe overigens een maandje of 1,5 met een setje batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:38

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Mijn ledje van mijn logitech knippert altijd (computer uit of aan maakt niet uit). Ik gebruik varta oplaadbare batterijen en doe er minimaal 2 maanden mee. Korter heb ik nog niet gehad.

Hopelijk heb je hier wat aan.

I play my enemies like a game of chess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
ok dan weet ik dat van dat ledje , maar 1,5 maanden en 2 dagen zijn toch een Zeer groot verschil denk je niet?
EN ik gebruik een gloednieuwe Varta oplader en Varta oplaadbare batterijen eergisteren gekocht en die werken 2 dagen het zijn ACCUPLUS ULtra batterijen(VARTA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:47

Barca

In Search Of Sunrise

Al in de Search geneust? Ik kom b.v. Logitech Cordless Optical Mouse vreet batterijen tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Het zijn trouwens varta's met 1400 mAh van 1,2V, Mingon AA gaan er 2 in muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:03

lonkhuijzen

100% ADH

Probeer het eens met gewone batterijen, gaat het dan nog steeds snel dan weet je dat het aan de muis ligt en mag ie terug voor garantie.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 10:06
ik heb 1600 mAh van gp en daar doe ik ongeveer zo'n 2 maanden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoKi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 14:56

PoKi

Ik?

Ik heb ook 1600GP (1.2v NiMH) maar met 2weken (wel veel "muizen") moeten ze echt even opladen.

Wie, Wat, Waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21676

als je die batterijen eergisteren gekocht heb en het zijn 1400 mAh batterijen dan mag je ze nu uit de oplader gaan halen en in je muis gaan stoppen.. :/

die dingen moeten eerst allemachtig lang opladen voordat je ze kunt gebruiken..

ook voor het eerste gebruik dus he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11
same here, ik doe 2 week met een doosje sorbo's of 4 week met een doosje duracell die tevens ook 2x zo duur is

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb het probleem ook een keer gehad met mijn muis (weliswaar geen optische maar goed). Bleek dattie (waarschijnlijk) ergens kortsluiting maakte, dus ik heb een nieuwe gekregen op de garantie. Als ik jou was zou ik eens naar de winkel teruggaan met het probleem, want dit is zeker niet normaal (zoals je hierboven ook kan lezen).

Trouwens, als Logitech het zelf al zegt, waarom zou je dan moeilijk doen!?

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
ik probeer nog even de gppowerbank en als dat ook tegenvalt dan is het naar logitech toe met die handel

Anoniem: 58322

Optisch en draadloos vreet gewoon heel veel stroom!
Maar 2 dagen is idd wel heel erg kort!

Daarom heb ik niet de Logitech Mouseman dual optical maar de Trust Ami mouse 250s wireless optical!
Werkt prima en je zet em 's avonds ofzo ff in de oplader en je kan daarna weer een hele poos gamen!

Anoniem: 36939

ik doe ook maar 2 dagen met een setje batterijen..

ik gebruik dan wel oplaadbare..
heb zon setje van 4 met een laadapparaatje..

als ik er 2 indemuis heb en die zijn leeg wissel ik ze om met het opgeladen setje.. en doe ik het ladertje weer in het stopcontact zodat die weer vol zijn als die andere weer leeg zijn

• Venxir
het irritante is dat mun frags in UT ernstig dalen nog voordat hij met het batterijen zijn leeg bericht komt :/

Anoniem: 42861

Ik gebruik al enige maanden GP 1800 mAh NiMH batterijen in mijn cordless mouseman optical en het werkt perfect! Per oplaadsessie doe ik er weer minstens 2,5 maand mee; terwijl ik hem toch gemiddeld zo'n 2 á 3 uur per dag gebruik...

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
kweet niet veel van batterijen,
maar ik wet wel dat oplaadbare sneller leeg zijn dan gewonen....
misschien ff andere proberen?

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:57
ixl85 schreef op 28 september 2002 @ 19:06:
kweet niet veel van batterijen,
maar ik wet wel dat oplaadbare sneller leeg zijn dan gewonen....
misschien ff andere proberen?
Zou dat tegenwoordig nog zo zijn met de GP batterijen? Lijkt me dat er toch wel vooruitgang zit in batterijen?

Laatste keer dat ik oplaadbare heb gebruikt is iets van 6 jaar geleden in me bestuurbare auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
DinoRacer schreef op 28 september 2002 @ 23:57:
[...]

Zou dat tegenwoordig nog zo zijn met de GP batterijen? Lijkt me dat er toch wel vooruitgang zit in batterijen?

Laatste keer dat ik oplaadbare heb gebruikt is iets van 6 jaar geleden in me bestuurbare auto :P
nou in mijn md-player gaan de oplaadbare veel sneller leeg dan normale,
en ik heb geen baterijen van 6jaar geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb zo'n Dexxa optical dingetje met oplader dr bij. Werkt perfect :D. S nachts (meestal sóchtens: snachts @ GoT :P) zet ik m in zn lader en de volgende dag kan ie er weer tegenaan :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:13

Klippy

Still Game

Ik heb 'm nu ook een tijdje die muis, heb meteen oplaadbare batterijen gehaald van 1700mAh, ding wordt ongeveer 5 uur per dag gebruikt en gaan nu zeker een maand mee.

Dus je muis zal wel gaar zijn idd :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:27
Anoniem: 58322 schreef op 28 september 2002 @ 15:24:

Daarom heb ik niet de Logitech Mouseman dual optical maar de Trust Ami mouse 250s wireless optical!
Werkt prima en je zet em 's avonds ofzo ff in de oplader en je kan daarna weer een hele poos gamen!
Wij danken U voor deze zinnige reply's. Wilt U even zo vriendelijk zijn om FAQ's door te nemen?

Mijn point is dat het teneerste niet over een dual optical gaat: die bestaan nooit draadloos. Bovendien wil deze persoon geen Trust muis (wie wel).

---

Op wat voor ondergrond muis je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 05-06 16:55

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 58322 schreef op 28 september 2002 @ 15:24:

Trust is :r

En zoals al eerder vermeldt, een Dual Optical heb je niet zonder draadje |:( Misschien dat je in de war bent met de Cordless Desktop Optical, die ziet eruit als een Dual Optical, is wel draadloos en heeft maar 1 sensor.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58322

eh, ja ik bedoel gewoon zo'n draadloos optisch ding van Logitech.
Weet niet precies hoe die heten.

Maar m'n trust doet het anders goed. Heb verder geen ervaring met trust spullen.

Enne Dutchcommando: Ik muis op een 3/4 zwarte muismat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Wij danken U voor deze zinnige reply's. Wilt U even zo vriendelijk zijn om FAQ's door te nemen?

Mijn point is dat het teneerste niet over een dual optical gaat: die bestaan nooit draadloos. Bovendien wil deze persoon geen Trust muis (wie wel).

---

Op wat voor ondergrond muis je?

bedankt voor je verdediging :) mijn ondergrond in mun blank-eiken bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

ik denk dat je muis gewoon gaar is. Probeer het eens met een nieuwe setje duracell batterijen, en een wit ondergrond. Zet een a4 op je muismat ofzo. Bij mij gaat die muis zo een 1,5 maand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

2 maanden volgens Logitech? :D

Da's echt fout, ik doe er zo'n 5 dagen mee. Zelfde muis. 8 á 10 uur per dag intensief gebruik.

Tsja, als je elke dag 45 minuten achter je pc zit doe je er 2 maanden mee ja :|

Het gaat hier om een zwarte achtergrond met cheapass Hema oplaadbare batterijen.

Dividend for Starters

Pagina: 1