Ik wil plaatjes laten weergeven alleen wil ik dat als een plaatje groter is dan 100 pixels breed het scriptje deze niet weer geef maar dit plaatje 100% benoemd. Wie weet hoe zo iets moet?
Verwijderd
welke taal?
google al geprobeerd?
php hintje: http://www.php.net/manual/en/function.getimagesize.php
Welkom in P&W (FAQ-13/7/2002)
Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen
google al geprobeerd?
php hintje: http://www.php.net/manual/en/function.getimagesize.php
Welkom in P&W (FAQ-13/7/2002)
Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 17:41 . Reden: tijd over :) ]
--------------------------------------------------------------------------------
Ik wil een plaatjes systeem die uit een map plaatjes die .gif zijn eruit haalt en deze in een pagina weer geeft. Dus in een map heb ik 10 plaatjes 1.gif 2.gif /m 10.gif deze worden dan onderelkaar op de pagina getoont. Als het plaatje groeter is dan 150 pixels word dit plaatje niet zo maar weergegeven maar gebeurt het volgende:
Het plaatje wort ik % gezet dus 100% en de hoogte word weggelaten zo hou je de oorspronkelijke plaatje alleen dan verklijnd. Wie kan zo iets maken voor mij?
Dat is dus mijn eigenlijke vraag waar ik naar toe wil. Ik heb al zitten zoeken maar nergens werken ze met % in zulke scripts.
Ik wil een plaatjes systeem die uit een map plaatjes die .gif zijn eruit haalt en deze in een pagina weer geeft. Dus in een map heb ik 10 plaatjes 1.gif 2.gif /m 10.gif deze worden dan onderelkaar op de pagina getoont. Als het plaatje groeter is dan 150 pixels word dit plaatje niet zo maar weergegeven maar gebeurt het volgende:
Het plaatje wort ik % gezet dus 100% en de hoogte word weggelaten zo hou je de oorspronkelijke plaatje alleen dan verklijnd. Wie kan zo iets maken voor mij?
Dat is dus mijn eigenlijke vraag waar ik naar toe wil. Ik heb al zitten zoeken maar nergens werken ze met % in zulke scripts.
Tja, daar huur je maar iemand voor in. Dit is (zoals je ook in de PW faq kunt lezen) hier niet de bedoeling.Wie kan zo iets maken voor mij?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dit topic is gesloten.
![]()