Toon posts:

combi Radeon 9700 pro en Asus A7v8x is bout

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik de doos in mijn handen had van de Club3d 9700 Pro was ik nog vrolijk. Nu ik getracht heb de Radeon goed te laten werken op mijn Asus A7v8x is die vrolijkheid geheel verdwenen. Ik twijfel of ik de Radeon maar naar Salland terug zal brengen. Het beeld is niet om aan te zien. Weet iemand of er op korte termijn een oplossing komt voor dit incompatibiliteits probleem met AGP 8x mobo's?
Ik heb nog een systeem met daarin een MSI K7T266 mobo en daarop draait de Radeon goed dus het ligt niet aan de kaart, maar om nu weer met mijn oude langzamere systeem te gaan draaien is toch echt niet de bedoeling.
Wat ook vreemd is, is het feit dat de Radeon zichzelf twee maal installeerd onder systeem. Er komt Radeon 9700 en Radeon 9700 secondary te staan. Dit is echt weird.
Wat is jullie mening. Met oude systeem gaan draaien en alles overzetten mobo en al naar mijn huidige computerkast of Radeon laten voor wat die is en gaan voor een Ti4600

Verwijderd

dat secondary hoort zo, heeft met dual monitor oid te maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb salland gesproken en ik ga de Club3d ruilen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nieuws: ATi bekent AGP8x problemen Radeon 9700 Pro
ATI Engineering has been advised of this issue and is investigating. Any updates will appear on this page when they become available
Je kan die pagina in de gaten blijven houden, of anders even met ATI mailen en vragen om een oplossing.

Maar jij hebt het probleem al anders opgelost zie ik.. dan kan het draadje wel dicht :)

Dit topic is gesloten.