[XP] allemaal fouten door moeder

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:09
Mijn ma vindt dat ik niet na 6en mag computeren dus zet ze gewoon mijn stroomgroep (hele 1e verdieping) uit en doet ze de meterkast op slot :/ . Ik was dus gisteren aan het downloaden met KaZaA en toen ging dus alle stroom eraf. Nu krijg ik steeds een fout in explorer.exe en KaZaA werkt niet meer (fout in kazaa.exe en ook direct connect geeft fouten (In File Sharing over TCP/IP is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.) :( . Net kwam XP er ook mee dat het systeem onstabiel is geworden en dat ie wou gaan herstelen ofzo maar hij kon niks vinden ;( .

Ik ben radeloos weet iemand wat ik kan doen? ;(

tvw

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 20:25

dominic

will code for food

Je moeder vertellen dat ze ff moet roepen voordat ze de stroom eraf pleurt.

Download my music on SoundCloud

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Formateren en hopen dat je HD het overleeft ben ik bang ;(

Verwijderd

Heb je de programma's al een keer opnieuw weer geïnstalleerd?

En anders wordt het idd toch formatteren, zit niks anders op lijkt me.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 07:47
kick je moeder en doe een herinstall van windows

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

Oei, nog ff snel replayen voor dat het zes uur is :D.

Kijk ff of schijfdefragmentatie helpt, anders; format c:\ :P.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

Reinstall programma, desnoods windows, en euh...als je echt niets aan je moeder kan doen, zorg dan dmv een timerproggie dat je een melding krijgt dat het 17u58 is :P

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Of zet de klok van de huiskamer een paar uur terug >:)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Hele grote ups kopen en een lcd monitor ;)

Do as I say, don't do as I do.

• iets
Vandaag mag ik wel de hele dag compoeteren B) . Vrijdags en in het weekend mag het wel na 6en :) . Maar XP staat net op en ik heb geen zin om alles weer te formatten ;( .

[ Voor 0% gewijzigd door iets op 27-09-2002 17:58 . Reden: vautje ]

tvw

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Wat een k*twijf! :)

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

De HK zit een paar deuren verderop hoor :X

Gelieve dit soort reacties voor je te houden, hier help je de topicstarter dus niet mee.

• iets
Ej niks tegen mijn moeder he, dat mag ik alleen.

tvw

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
Ik denk toch dat er behalve een nieuwe install niks opzit...misschien dan toch proberen een tweedehands laptop te vinden :) Je kan natuurlijk ook zeggen dat je geen huiswerk kan maken in het donker :)

Verwijderd

Waarom doe jij niet vantevoren de meterkast op slot? Dan kan je ma er niet meer aan,.. :+

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:36

nexhil

BAM!

moerders.............begin er maar nooit aan.

( ik ben opgericht, nooit geboren)

• iets
woutervs schreef op 27 september 2002 @ 17:52:
Ik denk toch dat er behalve een nieuwe install niks opzit...misschien dan toch proberen een tweedehands laptop te vinden :) Je kan natuurlijk ook zeggen dat je geen huiswerk kan maken in het donker :)
Ik ben een sloeber ik kan geen laptop kopen. :P
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 17:53:
Waarom doe jij niet vantevoren de meterkast op slot? Dan kan je ma er niet meer aan,.. :+
Goed idee >:)
nexhil schreef op 27 september 2002 @ 17:53:
moerders.............begin er maar nooit aan.

( ik ben opgericht, nooit geboren)
Gelukkig heb ik geen moerder.

tvw

Verwijderd

Mensen, het is geen HK hier, dus graag weer ontopic nu.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 19:44

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Flippy_00 schreef op 27 september 2002 @ 17:23:
Reinstall programma, desnoods windows, en euh...als je echt niets aan je moeder kan doen, zorg dan dmv een timerproggie dat je een melding krijgt dat het 17u58 is :P
reinstall windows is een beter oplosssing dan je denkt: als je windows XP over je huidige windows XP installeert repareert hij links en recht het een en ander. En wellicht kazaa even (tijdelijk) deinstalleeren.

enne:

chkdks /f

....offtopic.

Gepost om 18:01 8-)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

probleem: geen stroom!!

oplossing:
1 alternatieve powersource
pak een lange verlengkabel en steek die ergens op de 2e, of beneden in de muur.
2 Stroom met stroom bestrijden,
zet 220 op de kruk van de stoppenkast
3 beter socializen
_/-\o_

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

ShotGun schreef op 27 september 2002 @ 17:49:
Vandaag mag ik wel de hele dag compoeteren B) . Vrijdags en in het weekend mag het wel na 6en :) .
:)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn oma heeft dat al 's gedaan met de PC van mijn ouders. Ding stond nog aan en zij dacht: straks ontploft hij of vliegt hij in brand (serieus!), enorm kut is dat. Ik heb haar ook meteen duidelijk gemaakt dat je zo die computer sloopt en dat maakte indruk (ik lieg dan nog niet eens).

Wat je nu kunt doen? Reboot en winXP herstellen of opnieuw installeren (ik zou meteen maar het laatste proberen). Ik hoop voor je dat je moeder naar je luistert als je zegt dat ze serieus je PC sloopt als ze ineens de stroom eraf haalt :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

ShotGun schreef op 27 september 2002 @ 17:49:
Vandaag mag ik wel de hele dag compoeteren B) . Vrijdags en in het weekend mag het wel na 6en :) . Maar XP staat net op en ik heb geen zin om alles weer te formatten ;( .
Tsja, dat is nu op dit moment de enige oplossing voor je problemen. En als het er net opstaat, dan heb je iig nog niet al teveel tijd erin gestoken om hem te configureren naar je hand. Dus is het dan nog wel de moeite waard om een clean install te doen.

offtopic:
En wat je met je moeder moet doen? Zeggen dat ze eerst moet wachten , totdat jij je computer hebt afgesloten

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

Eert uw Vader en uw Moeder en ook uw Opa en Oma..
Had die pc dan uitgezet voor zessen!
Draai een repair vanaf de CD,
Kazaa eraf pleuren en KazaaLite installeren

Advies: Koop een flinke UPS

Verwijderd

Misschien je moeder eens formateren??Kan helpen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mja nou is het wel weer leuk geweest... Beetje lol kan geen kwaad, maar WOS != HK.

Ontopic reageren a.u.b.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

pobeer eerst es de drivertjes van je videokaart es opniew te installeren

Iperf

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

fish schreef op 28 september 2002 @ 00:57:
Ehm... Beginpost gelezen ? B) :O

[ Voor 0% gewijzigd door Sport_Life op 28-09-2002 01:03 . Reden: typo ]

• SuperPotato
  • Laatst online: 04-06 22:25
Sorry hoor, maar heb een serieus gesprek met je moeder / ouders. Hoe oud ben je? Dit is werkelijk behoorlijk uitzonderlijk, en naar *mijn* mening diep triest. Ik zou furieus worden als m'n pa de stroom ineens uit zou zetten..

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:51
tjsa, ik heb het zelfde probleem, gelukig dan niet na zesse. Maar eens in de 3 maanden gaat de stroom er toch wel af. In de winter gelukig minder omdat ik op zolder zit en daar staat ook de CV, dus dan hebben ze het koud beneden, en als ze dan inmiddels bekoelt zijn van hun woede zetten ze wel de stroom weer aan voor de avond.

Nu het ook weer vroeg donker word heb ik maar een Mag-lite gekocht, zodat ik niet benden hoeft tezitten als ik wil lezen.

Ook wil ik nog z'n jumpstart accu kopen voor mijn laptop, zodat ie 5 uurtjes oid mee gaat ipv de krappe 2 uurtjes nu.

Je kunt er weinig tegen doen is mijn ervaring.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 20:01
ups kopen, dan zie je wanneer je moet gaan stoppen :)

offe, zon herstelpunt laden :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Nuh geef je mams eens wat meer aandacht d.m.v. een bloemetje zeker als je is wat langer wil door computeren >:) , wedduh dat ze de stroom er niet afgooit? ;)

• Suffie
  • Laatst online: 21:36
mijn moeder knipte altijd de telefoonkabel door zodat ik niet meer kon internetten (vervolgens ging ze boodschappen doen en was de kabel weer gemaakt), maar ik heb dr nu duidelijk gemaakt dat ze dat niet moet doen met de UTP kabel...

als ze echt wanhopig is kan ze altijd nog me draadloze toetsenbord verstoppen ofzo

maar ik zou ff met je moeder praten, dat ze je in het vervolg eerst moet vragen om de computer uit te zetten... zeg er dan bij dat als je niet naar haar luistert de consequenties voor JOU zijn, en leg haar wel uit dat je computer ervan naar de klote gaat.

Dus gewoon praten met je moeder dat ze het voortaan meldt

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

Verwijderd

als je een laptop koopt heb je nog 3 uur baterrij :) en dan kan je nog 3 uur door downen en daarna w8 je tot je ouder gaan pitten ga je benden verder gamen :)

• iets
heu nog ff voor de database:
toen ik vanochtend mijn PC weer aan wilde zetten starte hij niet meer op dus heb ik ondertussen weer alles er opnieuw opgezet (alle mp3 en DivX staan gelukkig veilig op 2e HD :) ). Bedankt voor alle serieuze reacties enzo. :P

tvw

• iets
niet dus :( . Ik krijg nu ook opeens weer allemaal fouten met KaZaA en explorer ;( . Format C: dan maar.

tvw

Verwijderd

Helaas... Stomme vraag, hoe post je nu dit topicje? Als ik jou was zou ik maar niet gaan installen en tot morgen wachten! Zometeen gooit ze de groep er weer uit!
fish schreef op 28 september 2002 @ 00:57:
En dat heeft al 563 postings gemaakt???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:43:
Helaas... Stomme vraag, hoe post je nu dit topicje? Als ik jou was zou ik maar niet gaan installen en tot morgen wachten! Zometeen gooit ze de groep er weer uit!
Wáár heb je het in vredesnaam over? Ik heb je reply nu al 3 keer gelezen, maar ik begrijp er nog steeds niets van.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
als ie nu gaat installeren en de stroom gaat eraf heeft ie helemaal een probleem, dat bedoelt ie

Verwijderd

G33RT schreef op 28 september 2002 @ 21:39:
als ie nu gaat installeren en de stroom gaat eraf heeft ie helemaal een probleem, dat bedoelt ie
Ah ja, nu valt het kwartje ;)

Misschien komt het omdat ik nogal moe ben :+

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:43:
Helaas... Stomme vraag, hoe post je nu dit topicje?
Hij mag in t weekend wel na 6en kompjoeteren B)

Verwijderd

Mijn moeder heeft de powerkabel van de kabelmodem een keer verstopt, toen had ik die van de broodrooster maar gepakt 8)7

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

UPS eraan, kun je nog mooi effe doordraaien en staat je ma raar te kijken :? >:)

Daarna sluit windows netjes af (als powershute erop staat). *D

PS. Mijn ma heeft verstand van computers, zij zet niet zomaar de stroom eraf O+ en als ze de droger aanzet roept ze altijd effe :7 . Soms met die droger 'poef' weetje :P

Ik heb overigens wel een UPS maar die gebruik ik als voetenbankje :P UPS neemt wel rendement weg dus kost het meer stroom enzo. En uitval hebben we tegenwoordig bijna niet meer, en de droger gaat 's nachts vanzelf aan via tijdklok :Y)

• joosd
  • Laatst online: 03-09 13:46
laptop kopen met een goed accu

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:19

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Is er een bepaalde reden dat je na 6en niet meer mag computeren? Ik bedoel normaliter valt er over zoiets toch gewoon te praten? Of zijn je ouders onredelijk of ben je zelf wel eens ondeugend >:)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17

Shunt

Boe

geef aan tegen je moeder dat deze kut grappen schadelijk zijn voor je pc en andere aparaten op je kamer
en probeer een andere regeling te maken ;) iets als gewoon om 6 uur beneden melden of zo :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

he stuht die laptop had ik ook al getipt en ander moet die gewoon ff een stop van bende ff op zij ding zet of een veleng snoerkopen en beden gaan computer als zij ouders er nie zij lijkt mij het best zo zwaar is een kom toch niet of maak je ouder wijs dat om wat voor rederebn dan ook 24 uur per daqg aan moet blijfen

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 09:50:
he stuht die laptop had ik ook al getipt en ander moet die gewoon ff een stop van bende ff op zij ding zet of een veleng snoerkopen en beden gaan computer als zij ouders er nie zij lijkt mij het best zo zwaar is een kom toch niet of maak je ouder wijs dat om wat voor rederebn dan ook 24 uur per daqg aan moet blijfen
In sommige gevallen kan ik me best voorstellen dat ouders willen dat je wat meer tijd aan je huiswerk besteedt :)

:X HINT! :X

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Mijn ouders zitten ook altijd te zeiken, maar die moeten het niet wagen om zoiets te flikken.... Wel weer goede reden om een nieuwe pc te kopen misschien :)

Verwijderd

ik maak me huis werk op me com :) :)

Verwijderd

XP opnieuw installen, je ma kicken en zeggen dat doordat zij de stroom er zo vanaf haalt, de HD kapot is en een nieuwe eisen.

• jeffreystegeman
  • Laatst online: 22-11-2002
waarom doe je geen verlengsnoer via buiten vanaf de zolder ofzo?
dan kun je de computer ook na 6 uur gebruiken.
en je ma weet er niets van.

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

(knip)
Laat die opmerkingen maar voor SeM :) Ontopic blijven please

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 29-09-2002 12:43 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is allemaal veel te veel offtopic gegaan. Als je nog problemen hebt, mag je natuurlijk een nieuw topic openen, hier staan veel te veel offtopic reacties om nog goed geholpen te worden :)

Zet er dan even duidelijk bij dat het niet de HK is. Succes verder :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.