[xp] Error --> Knakker

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Mijn probleem, ik kreeg laatst toen ik mijn MAC adres had gefaked op mijn notebook om op chello te komen (hoe gefaked, via register setting) toen ik opnieuw opstartte kreeg ik dit venster:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.j.erkens/michael/knakker.png

Ik dacht direct aan een virus of wellicht spyware of wat dan ook, echter NAV gaf niets aan, en Adaware ook niet (beide geupdate)

Hele HD afgezocht naar files waar het woord Knakker in voor komt: 0 files
Hele register afgezocht, en ook geen resultaat, ik sta dus echt voor een misterie, waar komt deze melding vandaan :?

btw chello werkte toch niet, maar dat terzijde, MAC weer terug gezet en geen melding, heb hem dus ook niet meer terug gevonden, maar toch wil ik weten wat het is, en ik ben niet de enige een klasgenoot heeft diezelfde melding ook.

Het enige wat het zou kunnen zou Direct Connect kunnen zijn, aangezien ik die pas geleden heb geinstalleerd :?

Wie weet wat dit voor een melding is?

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:42
LOL! die is goed. Weet je zeker dat je zelf niet aan het photoshoppen geweest bent ?!?!?!?

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

LOL :p

Hoedanook geen melding van MS afkomstig denk ik :p

Zal wel van een sharingsproggie zijn, gezien de tekst in de errormsg...

Iemand met extra pc om dit es te testen in een pc met nieuwe install van Windows ?

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
GeneralNL schreef op 27 september 2002 @ 17:21:
LOL! die is goed. Weet je zeker dat je zelf niet aan het photoshoppen geweest bent ?!?!?!?
ik kan (nog) niet fotoshoppen, en anders had ik dit in HK gepost!
Flippy_00 schreef op 27 september 2002 @ 17:21:
LOL :p

Hoedanook geen melding van MS afkomstig denk ik :p
leek mij ook niet
Zal wel van een sharingsproggie zijn, gezien de tekst in de errormsg...
Ik zal die direct connect nog eens extra scannen, ik vertrouw dat ding nu dus niet, aangezien dat het laatste was wat ik had geinstalleerd.
Iemand met extra pc om dit es te testen in een pc met nieuwe install van Windows ?
Ik heb op dit moment geen andere pc waar xp op kan helaas (heb geld nodig :( ) dus ik kan het momenteel niet proberen, het vreemde is dat ik die melding daarna niet meer heb gezien, en uiteraard heb ik ook geprobeerd die foutmelding te reconstrueren, echter zonder resultaat.

Niemand anders heeft dit ooit gehad? Aangezien ik niet de enige ben die deze melding heeft gehad :/

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

nou ik heb wel een idee ;)

waarschijnlijk heb je ooit iets gedownload @ kazaa oid en dat was zo'n share or be banned file.
denk niet dat het iets met je mac- faking te maken heeft, gewoon een exe die je hebt gedownload en gerunt

http://www.NUiPhone.nl/

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Diaboluzzz schreef op 27 september 2002 @ 17:56:
nou ik heb wel een idee ;)

waarschijnlijk heb je ooit iets gedownload @ kazaa oid en dat was zo'n share or be banned file.
:? ik share ruim 10gb! maar waarom dan in het nederlands?
denk niet dat het iets met je mac- faking te maken heeft, gewoon een exe die je hebt gedownload en gerunt
dat was dus just toeval

• bl00dy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-03 23:17
Ik vermoed dat dit een of andere tool is als sub7 of netbus, gewoon iemand die aan het klieren is geweest met je laptop, dit is geen default windows error.

The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates

Verwijderd

Of nog beter, je draait XP, en een of andere joker is op je bak inglogd met de altijd aanwezige MS support account. Het password wat daar op zit is namelijk bekend, en redelijk simpel(!).

Of, net zo erg, je hebt een blanco admin password, dan kan elke joker die weet wat je IP is ook aanloggen.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
bl00dy schreef op 28 september 2002 @ 14:34:
Ik vermoed dat dit een of andere tool is als sub7 of netbus, gewoon iemand die aan het klieren is geweest met je laptop, dit is geen default windows error.
geen verdachte processen en nav vond niets ;)
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:47:
Of nog beter, je draait XP, en een of andere joker is op je bak inglogd met de altijd aanwezige MS support account. Het password wat daar op zit is namelijk bekend, en redelijk simpel(!).

Of, net zo erg, je hebt een blanco admin password, dan kan elke joker die weet wat je IP is ook aanloggen.
ik ben niet achterlijk, alle account op die van mij na zijn of verwijderd of gedisabled (met een random pass)
Dus dat is het echt niet ;)
(en waarom was het dan pas toen ik hem direct aansloot op mijn kabelmodem, en toen had ik GEEN ip)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
problem solved :P

had het vandaag weer, dus ik liet dat venstertje open, en taskmanager erbij gesleept, geen verdachte processen.
screenshot gemaakt, en dat venster weggeklikt, nog een screenshot, en dan vergelijken:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.j.erkens/michael/taskmanager.png

het enige process wat er niet meer was was Netwatcher pro:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.j.erkens/michael/netwatcherpro1.png
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.j.erkens/michael/netwatcherpro2.png

na een search in die filemet een hexeditor:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.j.erkens/michael/hexedit.png

dus het probleem is nu opgelost, snap allen niet waarom dat erinzit :?

het gaat bij mij iig de prullenbak in, dit soort onzin heb ik niet nodig :/

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Erkens schreef op 23 oktober 2002 @ 16:32:
problem solved :P

dus het probleem is nu opgelost, snap allen niet waarom dat erinzit :?
Whehehe :+

Dat is waarschijnlijk een ludieke foutmelding door de maker :+

Je zei dat je geen IP of iig geen verbinding had toch?

Dan geeft het prog ws. een error omdat er geen netwerkkaart actief is of geen share kan vinden (deel eens wat).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:12:
[...]

Whehehe :+

Dat is waarschijnlijk een ludieke foutmelding door de maker :+

Je zei dat je geen IP of iig geen verbinding had toch?

Dan geeft het prog ws. een error omdat er geen netwerkkaart actief is of geen share kan vinden (deel eens wat).
gisteren had ik wel een ip ;)
en sharen doet ik genoeg :P O-)
* Erkens gaat die maker toch om opheldering vragen ;)
Pagina: 1