Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Hoe klein is ie
Als de onderdelen plus een cooler erin passen moet het geen probleem zijn lijkt me...
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
gewoon een Via Epia ofzow erin stoppen, met een laptop harddisk en een slimline cdrom.
moet wel gaan passen.
als je ziet wat anderen allemaal in een videorecorder behuizing stoppen, denk ik dat dat wel gaat lukken (Cassettedeck is meestal wat groter dan een VCR)
moet wel gaan passen.
als je ziet wat anderen allemaal in een videorecorder behuizing stoppen, denk ik dat dat wel gaat lukken (Cassettedeck is meestal wat groter dan een VCR)
het is een passief gekoelde p166 met een desktop interface van het mobo. Met een grote sleuf waar je een uitbreidingskaart kan insteken voor nog meer sloten. De cassete speler is vrij hoog zo`n 20 à 30 cm. Lang zo`n 60 à 70 cm.
Ik denk overerigens dat het zootje wel zou passen. Pics komen.FireWurX schreef op 27 september 2002 @ 17:17:
gewoon een Via Epia ofzow erin stoppen, met een laptop harddisk en een slimline cdrom.
moet wel gaan passen.
Moet lukken...aard schreef op 27 september 2002 @ 17:18:
het is een passief gekoelde p166 met een desktop interface van het mobo. Met een grote sleuf waar je een uitbreidingskaart kan insteken voor nog meer sloten. De cassete speler is vrij hoog zo`n 20 à 30 cm. Lang zo`n 60 à 70 cm.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
mmm
weetje het zeker??? een minitower is 40 hoog, 45 diep en 27 breed ofzo
Jawel hoor sommige onderdelen kun je boven elkaar plaatsen.3lmowww schreef op 27 september 2002 @ 17:24:
mmm
meten = weten 
gooi die kast open trek alles eruit en maak de kleinste opstelling. Er is nog een topic langs gekomen laatse dagen waarin staat wat de beste opstelling is.
gooi die kast open trek alles eruit en maak de kleinste opstelling. Er is nog een topic langs gekomen laatse dagen waarin staat wat de beste opstelling is.
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
damn als dat niet in die kast past ----------> "Met een Hamer past alles
"
blabla
lol3lmowww schreef op 27 september 2002 @ 17:24:
mmm
Verwijderd
My thoughts exatctlyMidiMaze schreef op 27 september 2002 @ 18:06:
damn als dat niet in die kast past ----------> "Met een Hamer past alles"
[Ontopic]
Tja, meet je cassetedeck op en kijk naar de afmetingen van de epia, zie je vanzelf of het past.
alle zooi in elkaar zetten --> meten
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Pagina: 1