Eigen reply deleten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb het niet in het faq of search kunnen vinden, dus bij deze.

Ik vroeg me af of er de mogelijkheid bestond om je eigen reply te verwijderen.

Af en toe ben ik een beetje ontevreden met de reply die ik heb neergezet. Dan zie ik als ik m'n reply heb neergezet dat het een van de vele replies is en dat het uiteindelijk het topic alleen maar zal vervuilen en niets nieuws meer zal toevoegen. In dat geval zou het handig zijn als ik 'm gewoon weg zou kunnen halen.

Hier een voorbeeld:

Email-experiment

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dan vallen er gaten in het DB, maar als het een laatste post is zou het toch moeten kunnen binnen een aantal seconden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nee, dat kan niet.

Je kan hem natuurlijk wel editen.

Maar verwijderen van eigen replies lijkt me niet echt slim, straks gaan mensen hun flames, of warezrequests of wat dan ook verwijderen :P

Gewoon editen dus, of nog beter: ff goed nadenken wat je post, ALS je uberhaupt al post. Dus alleen als je denkt dat je iets nuttigs te melden hebt, of wat nog niet geweest is, dan pas replyen en anders maar niet :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 27 september 2002 @ 17:09:
Maar verwijderen van eigen replies lijkt me niet echt slim, straks gaan mensen hun flames, of warezrequests of wat dan ook verwijderen :P
Daar zat ik dus aan te denken, maar dan kun je je bericht ook leeg editten, waarom zou je dan niet toestaan het bericht zelf te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Ok dat is duidelijk, dus het kan niet.

Maar in het gegeven voorbeeld had ik wat meer tijd uitgetrokken om te replyen en was ook nog met wat andere dingetjes bezig. Toen ik m'n reply had neergezet zag ik dat ik de derde was met het soortgelijke antwoord. Vond dat een beetje teveel van het goede.

Maar dan zal ik me niet zo snel meer laten leiden om bij zo'n topic een zo voor de hand liggende oplossing te posten.

Op een ander forum waar ik zit behoorde dat wel tot de mogelijkheden en vond het wel handig. Maar dan is dat ook weer duidelijk. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:20
Hielkej schreef op 27 september 2002 @ 17:08:
dan vallen er gaten in het DB, ..
Nee, het is in React wel mogelijk om posts te verwijderen, tevens is het zelfs mogelijk om in te stellen dat iedereen zijn eigen post kan verwijderen.

Het beleid van GoT staat dit alleen niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 17:14:
[...]

Daar zat ik dus aan te denken, maar dan kun je je bericht ook leeg editten, waarom zou je dan niet toestaan het bericht zelf te verwijderen?
Een goeie vraag.

Trouwens, ik zie ook weleens dat een bericht is geëdit door een mod. Dan is het desbetreffende bericht met het "Illegale content" verwijderd, maar dan zie daaronder dat het bericht gequoted is en daar staat het originele bericht nog. Is dat een beetje slordigheid van het modje soms?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:17

JT

VETAK y0

Believe it or not, ook modjes zijn mensen :D

Ja, ik dacht eerst ook monsters, maar toch niet 8)7 :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jasper schreef op 27 september 2002 @ 17:18:
[...]

Nee, het is in React wel mogelijk om posts te verwijderen, tevens is het zelfs mogelijk om in te stellen dat iedereen zijn eigen post kan verwijderen.

Het beleid van GoT staat dit alleen niet toe.

In topix konden posts ook verwijderd worden, maar ook daar stonden we het voor users niet toe :) Gaten in de DB? Tsja, geen idee, maar 'k heb er nog nooit last van gehad :)

Editen kan natuurlijk ook voor een user, maar een edit van een mod voorkomt dat weer :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
LuNaTiC schreef op 27 september 2002 @ 17:09:

Dus als mensen zich bedenken en zichzelf dan willen verbeteren moeten ze dus gewoon een OW/ban krijgen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

MaRc0 schreef op 27 september 2002 @ 18:55:
Dus als mensen zich bedenken en zichzelf dan willen verbeteren moeten ze dus gewoon een OW/ban krijgen?
Geloof me, de warez/illegale zooi die tot nu toe is geëdit door de crew stond minimaal een x-aantal minuten (soms uren) in een topic, deze stelling maakt het verwijderen van de eigen posts dus niet noodzakelijk, de user moet maar voorzichtig zijn met wat hij/zij post. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gaten in de db maakt toch niks uit?
elke post krijgt z'n eigen ID. zogauw hij uit een topic gedelete wordt. Wordt ie ook niet meer opgevraagd en is er dus ook geen probleem. Als je het postid direct in de url invult krijg je een nette error als het goed is.

geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:20
Juggernaut schreef op 27 september 2002 @ 19:06:
gaten in de db maakt toch niks uit?
elke post krijgt z'n eigen ID. zogauw hij uit een topic gedelete wordt. Wordt ie ook niet meer opgevraagd en is er dus ook geen probleem. Als je het postid direct in de url invult krijg je een nette error als het goed is.

geen probleem dus.
en anders flag je hem voor delete ipv dat je hem echt delete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MaRc0 schreef op 27 september 2002 @ 18:55:
[...]

dan moet men maar na denken voordat je op "Verstuur bericht" klikt, vaak klik ik eerst nog even op "Bekijk bericht" en dan verstuur ik hem pas, het gebeurt ook dat ik nadat ik hem bekeken heb hem gewoon weggooi ;)
Zo kan je lekker flamen zonder dat een ander er last van heeft :D (en het lucht nog op ook :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erkens schreef op 27 september 2002 @ 21:24:
[...]

dan moet men maar na denken voordat je op "Verstuur bericht" klikt, vaak klik ik eerst nog even op "Bekijk bericht" en dan verstuur ik hem pas, het gebeurt ook dat ik nadat ik hem bekeken heb hem gewoon weggooi ;)
Zo kan je lekker flamen zonder dat een ander er last van heeft :D (en het lucht nog op ook :))
Ja, af en toe is dat erg lekker. Bovendien kan je (als je dat ingesteld hebt) de nieuwe reacties zien, zie je gelijk of je post overbodig is of niet.

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
Maar als iemand per ongeluk dubbelpost, is het dan niet handig dat mits er geen nieuwe reply is, hij/zij het bericht kan verwijderen?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
ParaDot schreef op 28 september 2002 @ 09:41:
Maar als iemand per ongeluk dubbelpost, is het dan niet handig dat mits er geen nieuwe reply is, hij/zij het bericht kan verwijderen?
Ach, het is niet verschrikkelijk als er een dubbel post is. Als er toevallig een moderator voorbij loopt dan kan die de post verwijderen en anders is het niemand tot last. En het eventuele voordeel wat je hebt weegt niet op tegen al de nadelen denk ik zo :)

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 27 september 2002 @ 17:59:
Is dat een beetje slordigheid van het modje soms?

Niet perse :)
Stel een persoon heeft de quote openstaan en duwt op submit na de modaktie :+

mi. is het een verkeerde aktie van de user: illegale dingen doe je niet quoten :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 10:12:

[...]

Niet perse :)
Stel een persoon heeft de quote openstaan en duwt op submit na de modaktie :+

mi. is het een verkeerde aktie van de user: illegale dingen doe je niet quoten :)
Ja, dan wordt een een illegaal linkje gepost en dan wordt die 5 keer gequote met de melding dat hij/zij het maar moet weg halen omdat het niet toegestaan is. Is de moderator nog bezig met alles posts editten :)

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:10

Snow_King

Konijn is stoer!

Jasper schreef op 27 september 2002 @ 19:21:
[...]

en anders flag je hem voor delete ipv dat je hem echt delete :)
SELECT * FROM replies WHERE topic='$blaat' AND DELETE='0'

dat doe ik altijd, heb je altijd nog bewijs..

maar jij zegt het zelfde..

Verwijderd

Ja verwijderen maar gewoon verwijderen voor de users dus alleen de modjes zien het (als ze onder in het topic kijken kopje verwijderde berichten ofzow... dat kan wel als er dan geflammed word wordt het wel gezien en kan die gene extra gestaft worden wegens het verbergen van bewijsmateriaal :P

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 13:42:
Ja verwijderen maar gewoon verwijderen voor de users dus alleen de modjes zien het (als ze onder in het topic kijken kopje verwijderde berichten ofzow... dat kan wel als er dan geflammed word wordt het wel gezien en kan die gene extra gestaft worden wegens het verbergen van bewijsmateriaal :P
het beste is om je post te editen en/of aan te geven bij SM, problem solved lijkt me :?
Pagina: 1