hallo ik ben al een tijdje bezig met linux en ben daar ook al een heel voorzichtige sit emee begonne wat me nu nog tegen zit is de kleur (skin) op men site kan iemand me soms helpen in informatie kleur achtergrond en nog meer dit stel ik alvast op prijs danku
oei url vergeten http://linuxstart.no-ip.com/stijn/linux
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Warning: expecting . , ! ; or ?
Je leestekens ontbreken.
Wat bedoel je eigenlijk?
Je leestekens ontbreken.
Wat bedoel je eigenlijk?
Localhost, sweet localhost
ah k danku voor deze tip zal ze zo snel mogelijk doen k kwil een adnere outlook van de site maar weet nix kan iemand me zo tips geven
*kuch*
Blauw op zwart is niet echt leesbaar
(linux-Mandrake 8.2, Opera 6.03qt)
Probeer eens normale leesbare kleuren, en ga je dan pas druk maken over design.
Blauw op zwart is niet echt leesbaar
(linux-Mandrake 8.2, Opera 6.03qt)
Probeer eens normale leesbare kleuren, en ga je dan pas druk maken over design.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Laat je creativiteit de vrije loop en volg de raad van OkkE op. Het is niet echt de bedoeling hier tips te vragen voor je site. (zie de sticky topics
)
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
www.webmonkey.com voor wat tips en ideeën misschien? html basics enzo
Verwijderd
Welkom op Gathering of Tweakers.
Zoals je ziet vinden mensen het wel fijn als je ook leestekens gebruikt, en in enigszins correct Nederlands je posts typt.
Voor tips en vragen over je design, kleurgebruik enzovoorts kun je terecht op www.sitechecks.nl
.
Dit soort beoordelingstopics zien we liever niet, omdat het toch een kwestie van persoonlijke smaak is, en daarover kun je lang en kort over discussiëren, die is voor iedereen weer verschillend. Vandaar dat we kiezen voor een hele korte discussie
.
Mocht je willen weten wat je hier wet kwijt kunt, dan kun je het best even de FAQ van dit forum lezen
Zoals je ziet vinden mensen het wel fijn als je ook leestekens gebruikt, en in enigszins correct Nederlands je posts typt.
Voor tips en vragen over je design, kleurgebruik enzovoorts kun je terecht op www.sitechecks.nl
Dit soort beoordelingstopics zien we liever niet, omdat het toch een kwestie van persoonlijke smaak is, en daarover kun je lang en kort over discussiëren, die is voor iedereen weer verschillend. Vandaar dat we kiezen voor een hele korte discussie
Mocht je willen weten wat je hier wet kwijt kunt, dan kun je het best even de FAQ van dit forum lezen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()