Toon posts:

CD-Rom drive leest geen gebrande cd's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem.
In mijn laptop zit een cd-rom speler die tot voor kort altijd prima werkte. Maar sinds kort leest hij geen gebrande cd's meer.
Of het nu muziek is of data maakt niet uit.
Originele cd's leest ie gek genoeg wel.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
De drive is schoon, dus daar ligt t niet aan.

Tnx.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

de drive is schoon, maar de lens ook?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

zal waarschijnlijk toch iets met de lens te maken hebben, als je er niks aan hebt veranderd tenminste. kijk de lens nog eens goed na

Verwijderd

gaar??????? hoe lang heb je hem al??

Verwijderd

zo'n grap van een cd producer :-P maaruh ik denk dat je lens een keer moet schoonmaken jah!

Verwijderd

Topicstarter
De lens is schoon, sorry dat bedoelde ik...

Verwijderd

Topicstarter
Dit apparaat is nog geen jaar oud. Dus volgens mij is ie nog niet gaar. Dat zou wel heel snel zijn....

Verwijderd

aha heb je toevallog een beveiligde cd gedraait van sony

want ik heb weleens iets gelezen op the gathering dat je daar je cdrom meej kan opblazen

(kweet ook nie precies hoor)

Verwijderd

kzou ermee naar de winkel gaan die kunnen u raadt geven ik heb hetzelfde probleem voorgehad en ben dermee naar de winkel gegaan en heb gratis een andere cd writer gekregen dus dit zou best is kunnen hehe :)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-03 21:43

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat heb ik ook met oudere CD-ROMspelers. Heeft 'ie het daarvoor wel gedaan met dezélfde CDs? In dat geval maak je je lens schoon. Als 'ie het daarvoor ook niet gedaan heeft, kan 'ie gewoon geen CD-Rs aan :)

Dividend for Starters

Verwijderd

Je kan als je wilt de laser sterkte aanpassen (bij sommige merken) maar dat zou ik alleen maar gaan doen als je er geen garantie meer op hebt.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:46

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OM
Pagina: 1