Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

BAD CD_KEY in Quake 3...........

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg een melding bad cd key als ik online wil spelen ... ja het is een copy.. is hier een crackie voor of nie???

Verwijderd

eheh.. nope geen crackie voor moet je originele kopen :] ik heb ook Copie maar kan wel online :P met key-generator gemaakt speel al meer dan 6 maaden met die key :] maar binnekort toch originele kopen this nu Low-Budget ( of zow ) 60 piek

Verwijderd

Topicstarter
ik had in het begin ook kunnen spelen maar toen gaf ie die melding had ik q3 eraf gegooit en opnieuw geinstalleerd en kon weer spelen maar nu weer een ene niet meer hmm..

is dat zo 60 piek waar dan?? wat vet dan koop ik ook !!

Verwijderd

hehe :]

ik ging gister naar de stad en ben ik bij alle winkels geweest geen 1 had het maar toen kwam ik langs een game winkeltje ( Ned Games 0f z0w) en die gozer zei dat hij eind van de week in de winkels zou liggen de Low Budget budget dus.. voor 60 piekies :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Stelletje rakkers !

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

SLOTJUH (als voorzorgsmaatregel)

Audentia

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Bij http://www.cd-express.nl is ie al voor 50 piek te koop dacht ik.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Een cd key voor Quake 3 zelf maken is ongeveer onbegonnen werk, want het spel accepteert echt ongeveer alles, maar de servers niet :))

Je moet het echt kopen wil je ermee online spelen.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 22:18
<h1><marquee>SLOTJE</marquee></h1>

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.