beideIceStorm schreef op 29 september 2002 @ 19:44:
[...]
Is that a good or a bad thing I wonder?
* IceStorm is nieuwsgierig
Mwa, als ik je leeftijd niet (ongeveer) kende, dna had ik gedacht dat je 25-27 was. Maar ik heb gehoort dat je een jaar of 30 bent oid. Maar je lijkt wel op een student
Edit: en X vertelde me in de trein dat ItSnows echt een 'oom figuur' is
* Rafe wacht op reacties over zichzelf van anderen Puistenkop...nerd...
Huh ?!Rafe schreef op 29 september 2002 @ 19:50:
[...]
Mwa, als ik je leeftijd niet (ongeveer) kende, dna had ik gedacht dat je 25-27 was. Maar ik heb gehoort dat je een jaar of 30 bent oid. Maar je lijkt wel op een student
Ben ik nu gek
IceStorm je ben toch 20/21 ?
Ehhmmm dit kan aan mij liggen, maar IceStorm heeft net zijn rijbewijs, dus ouder dan 20 zal ie niet zijn.Rafe schreef op 29 september 2002 @ 19:50:
[...]
Welke idioot heeft er nou gezegt dat ik 30 ben
? Ik ben 20 en dat is al meer dan genoeg.
Zucht, 1 OW voor ReV3rEnD voor het niet helder geven van info
De leeftijd klopt maar ik heb nog geen rijbewijs hoor, ik heb net 4 lessen gehad
Zucht, 1 OW voor ReV3rEnD voor het niet helder geven van info
Apocrypha schreef op 29 september 2002 @ 19:51:
Ehhmmm dit kan aan mij liggen, maar IceStorm heeft net zijn rijbewijs, dus ouder dan 20 zal ie niet zijn.
De leeftijd klopt maar ik heb nog geen rijbewijs hoor, ik heb net 4 lessen gehad
Gek ben je ja
Die idioot zal jou wel verward hebben met ItSnowsIceStorm schreef op 29 september 2002 @ 19:51:
Welke idioot heeft er nou gezegt dat ik 30 ben? Ik ben 20 en dat is al meer dan genoeg.
Goh Saek, was jij dat niet
[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 29-09-2002 19:54 . Reden: Saekerhetts naam is moeilijk :+ ]
Positief of negatief ?Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:06:
ik ga ff omdat ik toch niks anders te doen heb een korte omschrijving geven van de leden:
ReV3rEnD: De man, de onbetwiste, knappe leider
Manic : lange man die bier uitdeelt (en de volgende morgen spijt heeft)
Poopzor_pawner : wie is dat nou weer?
Vinnie: zegt niet veel
The_will: wel ongeveer wat ik had verwacht
itsnows: die met die snor
icestorm: tegendeel van wat ik verwacht had
yuri: past prima in spielerij
theangel: kwam nogal veel ter sprake
3clipz: lievvvv(lagwagon)
likkepot: (niet echt mee gesproken, dit geld voor meerdere die ik niet opnoem)
Apocrypha: wel ongeveer wat ik had verwacht
darkjedi: lang en eng
saekerhett: het tegendeel van wat ik verwacht had
grote vergissingSaekerhett schreef op 29 september 2002 @ 19:53:
[...]
Die idioot zal jou wel verward hebben met ItSnows
ff iets zeggen
kind --> Icestorm
oom --> Itsnows

[This space is for rent]
PoweRoy schreef op 29 september 2002 @ 19:57:
[...]
grote vergissing
ff iets zeggen
kind --> Icestorm
oom --> Itsnowrs
ROFL

[This space is for rent]
ik post vanavond ff die lijst met besproken moviez online... ga nu spelleke spelen! mzzl@!
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Eerst dacht ik dat jij zo'n puberend ettertje zou zijn dat alleen maar irritant kan doen, toch jammer dat je niet zo was, dit is weer een deuk in mijn mensenkennisRafe schreef op 29 september 2002 @ 19:50:
* Rafe wacht op reacties over zichzelf van anderen Puistenkop...nerd...
ja, je mag het positief opvatten
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
ik kwam er ook achter dat mensen uit friesland lang zijnC}{@0$ schreef op 29 september 2002 @ 20:37:
[...]
Eerst dacht ik dat jij zo'n puberend ettertje zou zijn dat alleen maar irritant kan doen, toch jammer dat je niet zo was, dit is weer een deuk in mijn mensenkennis
en dat x en rafe de jongste waren
zag een foto van rafe op robertos site staan. maar omdat daar ook vaak kleine of baby fotos tussen stonden dacht ik 'rafe zal wel 16 owzo zijn' nee duz
maakt nie ut
[This space is for rent]
PoweRoy schreef op 29 september 2002 @ 21:08:
[...]
ik kwam er ook achter dat mensen uit friesland lang zijn
In Groningen zijn ze nog langer, he DarkJedi ?
Juh, voor zover het mij kan schelen wel. Net als Brabant, Limburg, Zeeuws Vlaanderen e.d. allemaal in het zuiden: allemaal Belgie 
Anyways, ziet er gezellig uit
Had nog wel ff langs willen droppen (was ook een NOS meeting), maar niemand wilde gids spelen (waren we te bezopen voor ofzo) en de weg kennen in Uut doe ik niet echt.
Anyways, ziet er gezellig uit
Had nog wel ff langs willen droppen (was ook een NOS meeting), maar niemand wilde gids spelen (waren we te bezopen voor ofzo) en de weg kennen in Uut doe ik niet echt.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
wij wilden ook nog wel ff langs, maar het was ook zooooo gezellig met al die lieve sp'ers
Verwijderd
met welke cam zijn die pics gemaakt van die meeting zitten maar een paar goeie foto's tussen voor de rest alles wazig
Ja IceStorm geef hem maar een OW.
Iets met het geheugen toch???Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 21:51:
Rafe's cammetje, die nu overgens stuk is
misschien helpt dit iets http://www.sf-soft.de/winhex/index-m.html stond toevallig nog in mijn teringzooi met favorieten.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
2 zelfs.....
Jotti, ik kan het al die tere kinderzieltjes toch niet aandoen om een stel zuipende NOS'ers te aanschouwen??
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 21:47:
wij wilden ook nog wel ff langs, maar het was ook zooooo gezellig met al die lieve sp'ers
Ja was leuk bij de Mac
There is no magic.
Hehe, ik had mooi mee gedronken hoorIceStorm schreef op 29 september 2002 @ 22:11:
[...]
2 zelfs.....
Jotti, ik kan het al die tere kinderzieltjes toch niet aandoen om een stel zuipende NOS'ers te aanschouwen??
Werd er trouwens op gewezen dat ik nooit op een foto sta zonder een glas bier in m'n handen

Behalve op het station
Wij waren niet tegelijk met will bij de macSaekerhett schreef op 29 september 2002 @ 22:28:
[...]
Man wat raak je gauw vol van zo'n cheeseburger zeg

Als ik het goed heb begrepen zijn enkelen na de meeting nog bij de mac geweest en theedoeken eten ofzo
Weet ik wel...C}{@0$ schreef op 29 september 2002 @ 22:30:
[...]
Wij waren niet tegelijk met will bij de mac
Als ik het goed heb begrepen zijn enkelen na de meeting nog bij de mac geweest en theedoeken eten ofzo
Wij waren toch met ReV3rEnD en robertos?
Saekerhett schreef op 29 september 2002 @ 22:32:
[...]
Weet ik wel...
Wij waren toch met ReV3rEnD en robertos? p00pz0r_p4wn3r
Jup jup, de meeting wel.Vinnie schreef op 29 september 2002 @ 23:01:
De dag ging veeeeeels te snel voorbij voor mij![]()
en bij joellie?
Maar het reizen duurde echt uren...letterlijk
idd, vooral als je alleen moet zoals ikM@NIC schreef op 29 september 2002 @ 23:05:
[...]
Jup jup, de meeting wel.
Maar het reizen duurde echt uren...letterlijk
C:\>_
gelukkig reed Apocrypha met mij mee op de terug weg. op de heen weg zat ik lang een turk die beetje engels kon 
maar gaat iemand een samenvatting maken.......
ik ga er vanmiddag wel aan werken
maar gaat iemand een samenvatting maken.......
ik ga er vanmiddag wel aan werken
[This space is for rent]
Samenvatting: Ontmoeting op station, beetje ouwehoeren in Stairway, lasergamen, gescheiden eten, poolen en afscheid
IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 10:00:
Samenvatting: Ontmoeting op station, beetje ouwehoeren in Stairway, lasergamen, gescheiden eten, poolen en afscheid
[This space is for rent]
Tis nog waar ook want IceStorm zegt.
Was wel gezellig dan het klinkt
Was wel gezellig dan het klinkt
meeting vindt ik al gesellig klinken of nie darkjedi
[This space is for rent]
Meeting klinkt eerder als 'andere mensen', 'buitenlucht', 'overdag' en 'geen pc' ....
Verwijderd
Mag weer aan het werk dus ik heb weer internet
tijd voor mijn visie over de meeting
Ten eerste wou ik Databeest bedanken voor de organisatie van de hele meeting
zonder hem was de hele meeting niet van de grond gekomen en dat zou zonde geweest zijn dus
Databeest
(tuurlijk zijn er ook andere mensen geweest die met ideeen ed kwamen maar Databeest was diegene die het huren geregeld had)
Aankomst was geweldig
Aantal n3rds die er een beetje rondliepen met een koker
geweldig om te zien 
Vooral leuk dat we in het begin ook echt een kringetje van jongens en van meisjes hadden echt erg liev
De route naar de Stairway was ook geweldig:
Iedereen liep als een kip zonder kop achter de 2 modjes aan (terwijl die ook niet 100% zeker waren waar ze heen moesten
)
In de stairway:
Gezellig beginnen met het bier en een beetje ouwehoeren
lekker rustig en mooi opbouwend
Sfeer hing er en bleef de rest van de meeting goed hangen
Op weg naar het Lasergamen:
Jammer dat DarkJedi een telefoon had anders waren we hem mooi kwijtgeraakt
Lasergamen:
Betaalt voor 1 keer en het 1ste potje niet meegespeeld
Toen ik daarna een zwetende Icestorm zag terug komen had ik het al snel door, het bier aan tafel was beter dan de warmte binnen dus mocht Yuri in mijn plaats wel zweten
Proost
Eten bij de griek:
Heerlijk gegeten met 7 of 8 man (ga geen namen anders vergeet ik iemand en krijg ik weer ruzie DarkJedi bleef me wel als trouw hondje volgen
Vooral de Raki aan het begin was erg lekker
Daarna ben ik samen met Yuri en pijn in mijn hart (dat is geen SP user
) terug gegaan om mijn vriendin
te zien (treinreis en enige brakheid achteraf is tussen Yuri en mij
)
(zal er ook binnekort maar eens laten maken)
Dit zijn altijd leuke dingen om aan mijn chef te laten zien 
Dit scheelt me weer een hoop typ werk

Yuri spreek je binnekort op msn of telefoon hier wel over
lijkt me een cool idee (misschien nieuw topic
)
Ik schreeuwde ook mee
en ja ik ben ouder dan jij
Het was het ideale moment om je kwijt te raken

O Ja ItSnows & Icestorm valt dit onder nuttige posts
zonder hem was de hele meeting niet van de grond gekomen en dat zou zonde geweest zijn dus
Aankomst was geweldig
Aantal n3rds die er een beetje rondliepen met een koker
Vooral leuk dat we in het begin ook echt een kringetje van jongens en van meisjes hadden echt erg liev
De route naar de Stairway was ook geweldig:
Iedereen liep als een kip zonder kop achter de 2 modjes aan (terwijl die ook niet 100% zeker waren waar ze heen moesten
In de stairway:
Gezellig beginnen met het bier en een beetje ouwehoeren
lekker rustig en mooi opbouwend
Sfeer hing er en bleef de rest van de meeting goed hangen
Op weg naar het Lasergamen:
Jammer dat DarkJedi een telefoon had anders waren we hem mooi kwijtgeraakt
Lasergamen:
Betaalt voor 1 keer en het 1ste potje niet meegespeeld
Toen ik daarna een zwetende Icestorm zag terug komen had ik het al snel door, het bier aan tafel was beter dan de warmte binnen dus mocht Yuri in mijn plaats wel zweten
Proost
Eten bij de griek:
Heerlijk gegeten met 7 of 8 man (ga geen namen anders vergeet ik iemand en krijg ik weer ruzie DarkJedi bleef me wel als trouw hondje volgen
Vooral de Raki aan het begin was erg lekker
Daarna ben ik samen met Yuri en pijn in mijn hart (dat is geen SP user
Hoe kan je er nu last van hebben als ie het beleefd vraagtVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 01:00:
Hebben jullie ook last gehad van een zwerver die heel beleefd om 50 Eurocent vroeg?
Je haalt de woorden uit mijn mondM@NIC schreef op 29 september 2002 @ 01:41:
Rafe is lief, had als enigste een cam mee, gelukkig maar.
Dus dikke kus voor Rafe![]()
![]()
Gelukkig
Ik kijk neit anders tegen /12 aan.
Alleen anders tegen de users.
Bijna iedereen had ik (natuurlijk) anders verwacht.
Positief!
Dit scheelt me weer een hoop typ werk
/me is het er mee eensDarkJedi schreef op 29 september 2002 @ 14:37:
VOnd het gisteren heel erg gezellie en vraagt om herhaling.
/me stemt voor een barbecue bij IceStorm
Damm wat een n3rdYuri schreef op 29 september 2002 @ 14:47:
Ik vond het best vet gisteren hoor! GameGod heeft nog half dood tegen een hek op het station in zwolle gestaan omdat ie zo brak was (nerd)!!

Yuri spreek je binnekort op msn of telefoon hier wel over
Ik kan wel een 24 poorts switch regelenPhant0m schreef op 29 september 2002 @ 16:12:
dan maar bij mij ik kan wel 30 mensen kwijt ofzo (ongeveer, maar ik heb geen servers enz dus dat moeten jullie zelf meenemen misschien kan ik namelijk het restaurant naast me huis gebruiken)
lijkt me een cool idee (misschien nieuw topic
hoho dat waren niet alleen kleutersC}{@0$ schreef op 29 september 2002 @ 17:28:
En we zijn nog door een stel kleuters uitgescholden voor "lozers"
Ik schreeuwde ook mee
en ja ik ben ouder dan jij
BAN die mongoolDarkJedi schreef op 29 september 2002 @ 18:27:
Stond er zo'n mongool te springen en te zwaaien naar mij midden in de winkelstraat, weet zo niet meer wie het was
Het was het ideale moment om je kwijt te raken
Niet zozeer een hekel aan jou meer aan je icoonlikkepot schreef op 29 september 2002 @ 18:42:
Gamegod wist mij nog te vertellen dat hij me gruwelijk haatte op het forum maar dat ik IRL best wel meeval.
Was wel gekomen was goed geweest voor de gemiddelde leeftijdVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:45:
Dan ben ik blij dat ik niet ben gekomen...hadden ze me 50 geschat
Vond het meer naar bier en lol klinkenIceStorm schreef op 30 september 2002 @ 11:01:
Meeting klinkt eerder als 'andere mensen', 'buitenlucht', 'overdag' en 'geen pc' ....
O Ja ItSnows & Icestorm valt dit onder nuttige posts
DankVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 11:27:
Mag weer aan het werk dus ik heb weer internettijd voor mijn visie over de meeting
zonder hem was de hele meeting niet van de grond gekomen en dat zou zonde geweest zijn dusDatabeest
(tuurlijk zijn er ook andere mensen geweest die met ideeen ed kwamen maar Databeest was diegene die het huren geregeld had)
Maar hij was er zonder mij ook heus wel geweest hoor. M@NIC vertelde me in de trein dat hij ook een topic wou openen, maar dan net na het weekend. Ik wist dat niet dus was ik eerder
't was helemaal humor dat het 3 kwartier van te voren werd omgeroepenAankomst was geweldig
Aantal n3rds die er een beetje rondliepen met een kokergeweldig om te zien
🌞🍃
ja
kheb nix gehoord
[This space is for rent]
Yep
Maar 't was om kwart over 1 dat dat gebeurde, misschien was je er gewoon nog niet?
MaXiMizE: Zie groepsfoto
🌞🍃
Verwijderd
M@NIC is gewoon traagDataBeest schreef op 30 september 2002 @ 12:13:
Dank
Maar hij was er zonder mij ook heus wel geweest hoor. M@NIC vertelde me in de trein dat hij ook een topic wou openen, maar dan net na het weekend. Ik wist dat niet dus was ik eerder
Is ook de reden waarom ie van Terr heeft verloren met lasergamen
Maar M@NIC kan het goed maken door de SP LAN te organiseren
edit:
Hij is zo traag dat ik zijn naam goed geschreven heb voordat hij zag dat het vout was
En ik ben zo traag dat ik 2x mijn post moet editten om beide keren zijn naam te corrigeren
Hij is zo traag dat ik zijn naam goed geschreven heb voordat hij zag dat het vout was
En ik ben zo traag dat ik 2x mijn post moet editten om beide keren zijn naam te corrigeren

Ik stuur de rekening wel
was om 13:10 aangekomen maar was gaan wandelen omdat ik niet wist waar we zouden gaan bijeenkomen.......hele station doorgewandeld duz ook in winkelcentrumDataBeest schreef op 30 september 2002 @ 12:58:
[...]
Yep
Maar 't was om kwart over 1 dat dat gebeurde, misschien was je er gewoon nog niet?
MaXiMizE: Zie groepsfoto

MaXiMizE: wat wil je met die foto doen
[This space is for rent]
zo te zien was ut wel gezellig
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
LOL ik gelukkig ook nietPhant0m schreef op 30 september 2002 @ 14:43:
gelukkig sta ik niet zo vaak op de pics
3 of 4 ofzo en dan zie ik er al belachelijk uit dus niemand hoeft mij te soepen
Wel jammer dat ik het poolen gemist heb, dat kon ik tenminste winnen
Soep deze foto's eens 

Moet wel leuk blijven

Moet wel leuk blijven
Verwijderd
Geweldige soepDarkJedi schreef op 30 september 2002 @ 15:33:
Soep deze foto's eens
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet wel leuk blijven
De ene keer staat de lelijkerd rechts en daarna weer links
Hoe doe je dat
Mja mij werd door "een zeker modje" aangeraden om het na het weekend te doen.DataBeest schreef op 30 september 2002 @ 12:13:
[...]
Dank
Maar ik ben allang blij, want ie wou het niet regelen

ReV3rEnD - p00pz0r_p4wn3r - M@NIC
* M@NIC heeft verloren omdat ie niet mee deedVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 13:08:
[...]
M@NIC is gewoon traag
Is ook de reden waarom ie van Terr heeft verloren met lasergamen
Maar M@NIC kan het goed maken door de SP LAN te organiserenwaar mensen die op de meeting waren voorrang krijgen
edit:

about sub: NO WAY!
Ik geloof niet dat ik toestemming gegeven hebDarkJedi schreef op 30 september 2002 @ 15:33:
Soep deze foto's eens
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet wel leuk blijven
Dude, je post alleen maar negatiefe replys, en je bent niet eens mee geweest.Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:42:
OMG, ben jij stoer?
Ga je tijd aub ff in de speelplaats verdoen ofzo

bah mijn tterijen vnmijn kybordzij op!!!!!!!!!!!!!!
Ik post zosnl mgelijk ie fils
Verwijderd
O ja nu je het zegtM@NIC schreef op 30 september 2002 @ 15:53:
* M@NIC heeft verloren omdat ie niet mee deed
about sub: NO WAY!
Jij zat ook aan de tafel (daarom heb ik ook niet meegedaan met het lasergamen, zodat ik niet kon verliezen)
about sub:
Da's jammer maar iemand moet het doen en ik kan het niet
Dit is niet de HK YuriYuri schreef op 30 september 2002 @ 15:55:
bah mijn tterijen vnmijn kybordzij op!!!!!!!!!!!!!!
Pfff...ik kan het ook nietVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 16:00:
[...]
O ja nu je het zegt
Jij zat ook aan de tafel (daarom heb ik ook niet meegedaan met het lasergamen, zodat ik niet kon verliezen)
about sub:
Da's jammer maar iemand moet het doen en ik kan het niet
DarkJedi, ff 2min erin gestoken

nu lijkt ie wel op mij
ik heb ook zo'n lange nek

[This space is for rent]
Verwijderd
Ach misschien komt er iemand anders met een lokatie
Als iemand een lokatie heeft meld dat dan ff
uhh de foto is alleen maar lelijker realistischer geworden
Oh voor de mensen die heftig techposts aan het scoren zijn, helaas pindakaas die gaan weer weg
Hoe ga je dat doen? Hele topic naar de TC?IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 17:19:
Oh voor de mensen die heftig techposts aan het scoren zijn, helaas pindakaas die gaan weer weg
Verwijderd
Wie the fuck is die MaXiMiZe dan? 
Njah, pics van mij, zie boven.
En ik heb geen zin om me lasergame blaadje in te scannen. Dus als je nog ff wil lachen:

Ik ben Mien, die onderaan met -32 staat
Ennuh, zijn er nog plannen voor een volgende meeting/lan?
Njah, pics van mij, zie boven.
En ik heb geen zin om me lasergame blaadje in te scannen. Dus als je nog ff wil lachen:

Ik ben Mien, die onderaan met -32 staat

Ennuh, zijn er nog plannen voor een volgende meeting/lan?

OMG wat een grote nek

Hehehhe vind hem wel lachen
Lekker hoor al dat haar
IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 17:19:
Techposts? Waarvoor zou ik die nodig moeten hebben?
Verwijderd
Uhh wat is eigenlijk het nut van techpostIceStorm schreef op 30 september 2002 @ 17:19:
Tot 150 kan ik me er nog iets bij voorstellen (HK acces) maar daarna maakt het toch nix meer uit
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:43:
[...]
Geweldige soep
De ene keer staat de lelijkerd rechts en daarna weer links
Hoe doe je dat
En hoe heete die manga film ook alweer die ik persee moest zien ?
[ Voor 0% gewijzigd door likkepot op 30-09-2002 17:37 . Reden: een menge film bestaat niet maar een mangA film wel :+ ]
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:35:
Uhh wat is eigenlijk het nut van techpost
Tot 150 kan ik me er nog iets bij voorstellen (HK acces) maar daarna maakt het toch nix meer uit
Bij 10.000 techposts krijg je een taart aangeboden
Dan zit jij bijna aan je tweede taartIceStorm schreef op 30 september 2002 @ 17:39:
[...]
Bij 10.000 techposts krijg je een taart aangeboden.
nikszolekkeralss.exe
Hoeveel moest je ook alweer hebben om wat techposts te 'kopen'?IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 17:39:
[...]
Bij 10.000 techposts krijg je een taart aangeboden.
C:\>_
We moesten alles films zien die ze genoemd hebbenlikkepot schreef op 30 september 2002 @ 17:36:
[...]
![]()
En hoe heete die manga film ook alweer die ik persee moest zien ?

'ze' ? Gamegod en Yuri ?
Meeste had ik al gezien, maar Roy had het over een specifieke manga film die erg goed was. Nee, niet Ghost in the shell, nee niet Akira maar... (huppeldepup ninja...blaat blaat)
nikszolekkeralss.exe
Jalikkepot schreef op 30 september 2002 @ 18:44:
[...]
'ze' ? Gamegod en Yuri ?
Meeste had ik al gezien, maar Roy had het over een specifieke manga film die erg goed was. Nee, niet Ghost in the shell, nee niet Akira maar... (huppeldepup ninja...blaat blaat)
Euhm... Teenage Mutant Ninja Turtles
In het grieks restaurant vlogen de woorden.
Owns, Rules, VET!, heftig, kicke in het rond
Gamegod en Yuri hadden het over films
Ninja Scroll ...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
en tijdens het lasergamen:DarkJedi schreef op 30 september 2002 @ 20:14:
In het grieks restaurant vlogen de woorden.
gogogo! u take the point!
request: kan iemand deze soepen
http://members.home.nl/darkjedi/poolen4.jpg
wacky 
back 2 the sixties, terminator en spock
back 2 the sixties, terminator en spock
[This space is for rent]
Verwijderd
Zal waarschijnlijk Ninja Scrolls zijn geweest (hoewel ik me niet kan herrineren dat ik dat genoemd heb)likkepot schreef op 30 september 2002 @ 18:44:
[...]
'ze' ? Gamegod en Yuri ?
Avalon kon het ook wel eens zijn maar daar zit geen ninja in
kan wel weer proberen die hele lijst op te noemen maar dat is een beetje te off topic
Nou hier dan!Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 09:15:
[...]
Zal waarschijnlijk Ninja Scrolls zijn geweest (hoewel ik me niet kan herrineren dat ik dat genoemd heb)
Avalon kon het ook wel eens zijn maar daar zit geen ninja in
kan wel weer proberen die hele lijst op te noemen maar dat is een beetje te off topic
• The Glasshouse
• RAM
• Festen
• Brother
• Romper Stomper
• Clerks/Chasing Amy/Mallrats/Dogma/Jay and Silent Bob -> Kevin Smith
• Baise Moi
• Requiem for A Dream
• Pi (3,14......)
• Boondock Saints
ene de weblog waar iemand het overhad http://www.retecool.com
wtf, Gamegod kijkt anime?! wij moeten eens praten
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Yours trulyDarkJedi schreef op 29 september 2002 @ 17:30:
Euhmm ik wil zeuren Chaos maar ik gooide die deur dicht.
DIe k*t kleuters begonnen weer iets te bleren en daar had ik geen zin in.
*BOOM* deur dicht gegooit voor hun kleine neusjes en ik was diegene voorop stond met bunnyhoppen.
Wie waren die gekken die achter mij aan sprongen?
DankjeC}{@0$ schreef op 29 september 2002 @ 20:37:
[...]
Eerst dacht ik dat jij zo'n puberend ettertje zou zijn dat alleen maar irritant kan doen, toch jammer dat je niet zo was, dit is weer een deuk in mijn mensenkennis
Maar hoe kom je erop dat ik zo irri ben? (Kan ik wel zijn hoor
Een Sony Cybershot DSC-S75, inclusief brakke fotograafVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 21:47:
met welke cam zijn die pics gemaakt van die meeting zitten maar een paar goeie foto's tussen voor de rest alles wazig
Bedankt, ik weet niet of de cam al naar de fabrikant oid is gestuurt, zo niet, zal ik het eens proberen.C}{@0$ schreef op 29 september 2002 @ 21:57:
[...]
Iets met het geheugen toch???
misschien helpt dit iets http://www.sf-soft.de/winhex/index-m.html stond toevallig nog in mijn teringzooi met favorieten.
Ik weet niet meer precies wanneer, maar na een tijdje liepen we langs een stel pinautomaten. In dat gebouw was een internet cafeIceStorm schreef op 30 september 2002 @ 11:01:

ROFLMAO! Ge-wel-dig!
IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 17:19:

we want taart 
wie wilt trakteren

wie wilt trakteren
[This space is for rent]
Lekker!!! Dank je... dat waardeer ik!
[This space is for rent]
Dit topic is gesloten.