Toon posts:

Philips107T met rooie punt in beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Klote, zie sinds net dat in mijn 1 jaar oude philips 107T CRT monitor een rooie punt blijft branden.. hij wil niet uit die ene pixel, heb ik daar nou garantie op, das mijn vraag, stoort best wel ondanks dat het maar 1 is. ik heb nu nog 2 jaar garantie te gaan , wie weet er iets van.

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:43
ik denk niet dat philips de monitor ga vervangen voor jouw omdat je maar 1 pixel fout heb,
ik denk eerder pas bij 7 ofzo. (maar dat is bij TFT).

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:04
gewoon proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Is best kut!!!!

Sorry, maar mag toch niet na 1 jaar, stoort me echt super, is zo'n vlak scherm , zie het gewoon meteen, is toch gewoon een defect apperaat, kan ik ze dan niet ertoe verplichten ofzoiets, heb nu nog 2 jaar garantie, ga echt geen nieuwe kopen hiervoor, en de pixel was eerst goed, zet m vandaag aan en TADAAA!!

Verwijderd

Topicstarter
Als ie nou zwart was zou ik m bijna niet zien ja

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44

Wildfire

Joy to the world!

Op TFT's mogen er pixels kapot zijn -al naar gelang de norm die wordt aangehouden- maar op CRT's zijn dode of gedeeltelijk kapotte pixels uit den boze. Gewoon garantie claimen als het je irriteert.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het ligt er natuurlijk maar aan welke garantievoorwaarden er zijn of die claim dan geldig is :)

LG ruilt een monitor bijvoorbeeld pas bij 4 dode pixels om, hoe het bij andere merken zit weet ik niet. Maar het is dus iig niet zo dat een dode pixel bij een CRT monitor per definitie recht geeft op een nieuwe :)

• Barca
  • Laatst online: 21:45

Barca

In Search Of Sunrise

Bel ze gewoon op en leg je probleem uit... iedereen hanteert andere regels en voorwaarden. Maar wel heel jammer inderdaad, van een merk als Philips zou je toch wat anders verwachten. :/

Verwijderd

Zorg gewoon dat er meer kapot zijn ;)

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:04

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Volgens mij heeft de topicstarter het over een CRT (beeldbuis) scherm. Als deze een rooie punt in het midden geeft zou ik hem HEEL snel ter garantie/reperatie aanbieden. Dit houd meestal in dat je hoogspanningscircuit het binnen korte tijd gaat begeven.
Ik heb dit helaas al vaker gezien (overigens bij alle merken) en dit is gewoon garantie, mag nl. nooit met een jaar gebeuren.

I play my enemies like a game of chess...

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Barca schreef op 27 september 2002 @ 18:11:
Bel ze gewoon op en leg je probleem uit... iedereen hanteert andere regels en voorwaarden. Maar wel heel jammer inderdaad, van een merk als Philips zou je toch wat anders verwachten. :/
Beetje lullig om Philips daar nu de schuld voor te geven, zoiets is niet van te voren te voorspellen. als ze de zaak slecht afhandelen, laten we dan pas op philips gaan zeiken ok?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Angelfire schreef op 27 september 2002 @ 18:23:
Volgens mij heeft de topicstarter het over een CRT (beeldbuis) scherm. Als deze een rooie punt in het midden geeft zou ik hem HEEL snel ter garantie/reperatie aanbieden. Dit houd meestal in dat je hoogspanningscircuit het binnen korte tijd gaat begeven.
Ik heb dit helaas al vaker gezien (overigens bij alle merken) en dit is gewoon garantie, mag nl. nooit met een jaar gebeuren.
De puntje zit wel in het midden van het scherm maar over de horizontale as verder naar rechts, ca 5 cm van de kant. is maar 1 pixel, ik denk toch dat het niet zou mogen gebeuren, heeft niemand iets soorgelijks meegemaakt, ik heb philips vanmiddag gemaild maar nog geen reactie

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

P5ycho schreef op 27 september 2002 @ 18:24:
[...]
Beetje lullig om Philips daar nu de schuld voor te geven, zoiets is niet van te voren te voorspellen. als ze de zaak slecht afhandelen, laten we dan pas op philips gaan zeiken ok?
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben dan ook heel erg benieuwd of Philips dit fatsoenlijk af zal handelen dus houdt ons op de hoogte stek!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 18:20:
Zorg gewoon dat er meer kapot zijn ;)
Als er echt niks anders op zit moet ik idd een manier vinden om hem om zeep te helpen zodat ik fijn een nieuwe krijg, zou het helemaal niet netjes vinden. En had het al helemaal niet gedacht van Philips. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Barca schreef op 27 september 2002 @ 19:28:
[...]

Je hebt helemaal gelijk! Ik ben dan ook heel erg benieuwd of Philips dit fatsoenlijk af zal handelen dus houdt ons op de hoogte stek!
Zal ik doen voor jullie, geen probleem.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 19:28:
[...]

Als er echt niks anders op zit moet ik idd een manier vinden om hem om zeep te helpen zodat ik fijn een nieuwe krijg, zou het helemaal niet netjes vinden. En had het al helemaal niet gedacht van Philips. :'(
Nou, zo super is Philips nou ook niet. Mijn vader heeft sinds kort een Philips 107T: een dode pixel. Een oom van mij heeft sinds een maand of vier een Philips 109S: twee dode subpixels. En dat al bij aanschaf!

Nou is mijn oom ten dele kleurenblind en mijn vader interesseert die ene pixel niet veel, het is natuurlijk toch wel erg dat nieuwe monitoren al dode (sub-)pixels hebben... |:(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Das dan mooi kut voor je , claim je geld terug en koop er een 19" voor :Y)

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 23:58:
Das dan mooi kut voor je , claim je geld terug en koop er een 19"voor :Y)
Maar dan geen TFT, want die zijn er nog een stuk gevoeliger voor :X

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:20

Paladin

Play Ball!

philips heeft bij ftf een 0 pixel defect garantie
oftewel bij 1 defecte pixel krijg je meteen een nieuw scherm.
niet dat ik een fan van philips tft monitoren ben want vind beeld niet echt suup maar garantie is daar wel in orde

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Topicstarter
Schijnbaar hebben er toch niet veel mensen last van hetzelde probleem als ik weeer heb.

Verwijderd

Topicstarter
Tijdje geduurd maar heb van Philips deze mail gekregen, vind het een beetje aso en is totaal geen antwoord op wat ik vroeg, stelletje EIKELS!!!! ZZZZZZZO
Moes ff.

Kijk zelf maar t is echt niet normaal, onderaan staat mijn originele bericht.

Dear Sir/Madam,

Thank you for your inquiry.

The 107T model monitor is a CRT monitor. It is not possible it has a red
pixel. Only LCD monitors has pixels.
You should be able to find a sticker on the back of the monitor, or
underneath the foot, containing 2 bar codes. One is the serial number
the other the model/product id number.
Check our website for more info about your type of monitor.

The driver, manual, leaflets for your monitor if available can be
downloaded from our web site.
http://www.p4c.philips.com
Click on "Open the Philips Customers Care web site."
Click on " Documentation & Downloads"
In the "Which Model/Type?" field you can fill in your model/product id
number
Click on "SEARCH"
Click on your model
There you will see the driver, manual, leaflets for your monitor.

Kind regards,

Semir
Philips PC Peripherals Helpdesk

p.s. Please keep the message complete when you answer

Philips PC-Peripherals Helpdesk wrote:
>
> -------- Original Message --------
> Subject: WWW: monitors - NETHERLANDS - GENERAL
> Date: Fri, 27 Sep 2002 10:37:16 -0500
> From:
> Reply-To:
> To: phmonhelp@xtrasource.com
>
> Message ID: 00940118
> Date/time : Fri Sep 27 10:31:52 2002
> Hostname : -
> IP-addr :
> Browser : Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
> Page : could not be determined
>
> Company : -
> Name :
> Address :
> City :
> ZipCode :
> State : -
> Country : NETHERLANDS
> Telephone :
> Subject : monitors
> Department: -
> E-mail :
> Age : -
> Sex :
>
> Comments:
>
> Hello, i'm having a red dot always on in my philips 107T minitor. The
> red pixel does not go off. I realy don't like it couse its a real fine
> monitor. I had 3 year warrenty from DYNABYTE shop. My monitor is almost
> a year old now, Can i return it for warrenty is my question.
> Thanks already
> Sharon kicken
>
> PASSED FIELDS:
>
> s=monitors
> COUNTRY=NL
>
> --------------------------------------------------------
> Questions about the WWW feedback: http://www.feedback.philips.com/ .
> Reply with a group-reply if possible and do NOT forget
> to remove all statistical information at the top of the
> message and this text when replying.

Heb ik nu wel of geen recht op garantie was me vraag, Beetje vrremd antwoord of ligt het nu aan mij, snap er geen klote meer van!

Verwijderd

p.s. Please keep the message complete when you answer
Volgens mij is het de bedoeling dat je antwoord met de juiste gegevens over je monitor. Dat is alles. :)

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Gewoon even bellen naar de garantie sturen ze direct een andere monitor. Is geen probleem had ik ook een tijdje terug ontdekte ik een kapotte pixel. Aangezien dit ongelofelijk storend is gebeld en een dag of twee later had ik een andere monitor! Is geen punt bij Philips!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, vandaag dit bericht:

Dear Sir/Madam,

Thank you for your inquiry.

This is a CRT monitor. It is possible that your monitor needs to be
serviced.
Please call our hotline.
Here you find the telephone number for your country.

The Netherlands 053 482 9800

Dus zal wel goedkomen hoop ik, zal morgen ff bellen en wel weer wat posten ofzo, later

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Toch wel een stom antwoord van Philips in eerste instantie vind ik. Dat ben ik (deels) met stek eens.

Dit is wat stek schreef: "Hello, i'm having a red dot always on in my philips 107T minitor. The red pixel does not go off"

Komt Philips terug met "The 107T model monitor is a CRT monitor. It is not possible it has a red pixel. Only LCD monitors has pixels"

Ja hallo hey, hij schreef "dot" alsmede "pixel"... WHO CARES of het nou een puntje is of een pixel... het is toch wel duidelijk, stek noemde gewoon het modelnummer van de monitor!

Anyway, 't lijkt erop dat het allemaal goed gaat komen gelukkig. :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou , net gebeld met fucking philips en ze willen m NIET omruilen die hufters, was niet nodig zijden ze. Dus wie geeft me een manier om m om zeep te helpen, Hij word wel geruild als er meerdere pixels kapot zijn, Kwam door een te hoge spanning op een deel van t scherm zei die kerel. heb m gevraagd of het dan niet aan de hoogspanningding van de monitor kon liggen maar dat wouden ze oon niet nakijken die luie honden! Als ze m nu kwamen ruilen moest ik de rekening betalen. Dus ik moet m maar zelf ff verder slopen want ik wil gewoon een nieuwe zonder punten in beeld , anders kon ik ook een tft hebben gekocht die barst van de dooie pixels. Iemand een monitor sloop ideee????

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje minder mag wel hoor :/

Lullig voor je dat de monitor niet gratis gemaakt wordt, maar als het volgens de garantievoorwaarden niet verplicht is heb je geen poot om op te staan.

En omdat je hier om tips vraagt om hem te slopen gaat de draad nog dicht ook. Je had van tevoren (voordat je hem kocht) de garantievoorwaarden kunnen lezen dus achteraf moet je niet zeuren. Dat je dan zoiets (imo) laags gaat doen als je monitor slopen om maar ene nieuwe te krijgen moet je vooral zelf weten, maar daar doet GoT niet aan mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.