[google] aanmelden wil niet lukken

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik zit hier bij een vriendin van me en die heeft een website gemaakt over haar puppy. Nu hebben we die website de afgelopen maand al een aantal malen geprobeerd om aan te melden maar tot op heden gebeurd er niets.
Heeft er iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

André

Analytics dude

Hoezo er gebeurd niets?

Moet er dan wat gebeuren..........

• shakkie
Ik wil dat die website via google gevonden kan worden maar tot dusver is hij niet tevinden.

Verwijderd

Google indexeerd zelf, daar kan jij niks aan doen, behalve netjes de keywords in te vullen, een goede body tekst en een keurige title. En vervolgens rustig afwachten.

• shakkie
Dat heb ik allemaal al gedaan. Het probleem is echter dat ik al een maand rustig aan het afwachten ben :) Ik denk dat er iets mis gegaan is....

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40
Het kan wel 1 tot 2 maanden duren voordat je in de google index staat is mijn ervaring.

Indien je wat linkjes opneemt op diverse sites naar de pagina dan gaat het vaak sneller.

De omlooptijd van een google indexatie is ca een maand.

• shakkie
ah ok, dan ligt het dus niet aan mij :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Bovendien moet je niet verwachten dat je in de eerste paar pagina's terecht gaat komen :)

Kweet niet wat je keywords zijn.. maar als je ze nu intype en je krijgt 10K+ zoekresultaten dan zou ik niet teveel hopen :)

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic: gebeurt is met een 't'

Als je hele originele woorden gebruikt moet je daarop zoeken om het te testen.

Expanding the inexpandable

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:44

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Expander schreef op 27 september 2002 @ 23:00:
offtopic: gebeurt is met een 't'

Als je hele originele woorden gebruikt moet je daarop zoeken om het te testen.
Wat heeft het voor zin om hele originele woorden te gebruiken? Als ze zo origineel zijn dat niemand het bedenkt, heb je er ook niet zo veel aan...

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

gorgi_19 schreef op 27 september 2002 @ 23:01:
[...]

Wat heeft het voor zin om hele originele woorden te gebruiken? Als ze zo origineel zijn dat niemand het bedenkt, heb je er ook niet zo veel aan...
Das om in ieder geval te testen of google zijn site al geindexeerd heeft.

Indien zo, dan kun je weer wat gewonere woorden gebruiken, om te zien waar je dan staat.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als je zoekt op 'Terriër' krijg je veel hits. Maar als je in je keywords 'Light Brown Spotted Dotted West-Winsor Musical Barking Scottisch Terriër' zet omdat dat haar hondensoort is, vind je het natuurlijk wel he...

mensen die bij Google zoeken, zoeken gericht, en willen ook nuttige informatie vinden. Dus ga eerst na of die website over haar pup nou wel echt zo denderend belangrijk is. Als zij er 3 foto's op heeft en een verhaaltje over zijn naam e.d., zal er niemand komen. Maar als zij er voertips en andere wetenswaardigheden op gaat zetten, en links naar bekende hondensites die aansluiten bij wat zij voor informatie geeft, dan is de pagina gewild bij mensen.
Gevolg: meer mensen zullen een linkje opnemen naar haar site, en hoe meer ze gelinkt is, hoe populairder ze wordt en dat vindt Google ook wel belangrijk.
Dát is dus al een grote stap voorwaarts: zet een klein stukje code op haar pagina, dat mensen over moeten nemen, bijv.
"zet deze code in de html van je pagina en link naar Loesjes Puppysite!"
code:
1
2
3
<a href="http://www.loesjes-puppy.nl" target="_blank">
Klik hier om Loesjes Puppysite te bezoeken
</a>

Als mensen dat leuk vinden omdat zij, en maybe ook anderen er nuttige informatie kunnen vinden, zullen ze naar haar linken, en wordt zij weer populairder.

En dán gaat het balletje pas aan het rollen.
Als Google elke nieuwe huppeldepup site meteen in zn listings zou zetten, zou de search vervuild worden met allerhande nutteloze sites, en niet met de sites waar alleen haar naaste vrienden op komen...

[ Voor 0% gewijzigd door Dark Blue op 27-09-2002 23:46 . Reden: layout fixed ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Google vindt je site maar al te goed als je genoeg keywords en description tags gebruikt. Ook zonder aanmelden vindt hij mijn site heel goed. Zelfs bovenaan bij sommige criteria.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:40

job

jep. pleur er maar eens wat meta-tags in met wat beschrijvingen

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:46
Mijn pa heeft zelf een site gebouwd, met wat realaudio van een paar kerkorgels hier in 't dorp. Geluid heb ik 'm mee geholpen, rest heeft ie zelf gedaan met homesite (jaja)

Zelfs t uploaden kan ie zelf :)

Anyway: meta tages helemaal nergens gebruikt..
Alleen internet ie erg veel, overal z'n naam+url achtergelaten. Ook (erg) veel sites linken naar 'm toe, als ik nu google op z'n naam krijg ik gewoon de 1e 20 results pages (serieus!) met reply's van 'm op diverse sites en links, overal naar z'n site toe..

aanmelden heeft ie nooit gedaan, gewoon door verloop van tijd

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
... en als je veel doorkliks hebt vanuit Google naar je site, stijgt je site automatisch in het lijstje :)

Verwijderd

Ok, in mijn oude site stonden veel woorden (het was een startpagina) dus Google pakte die op zonder dat ik Meta tags gebruikte. Het werkt dus ook zonder :9

Verwijderd

sorry hoor maar ik denk niet dat iemands puppy site zo'n maatschappelijke relevantie heeft dattie op google gevonden wordt. heeft ze wel links naar anderen en anderen links naar haar?? anders gaat het dus nooit lukken met google.

lees ook de anti google page: www.google-watch.org.. erg interessant!

edit gaat bij google dus vooral niet om de metatags maar hoeveel in en outlinks je hebt naar belangrijke paginas (te zien aan hun pagerank).
leuke tips dus met die metatags maar zonder links kom je nergens by google.. of in ieder geval niet zo ver
Pagina: 1