Probleem met banner icm menu's

Pagina: 1
Acties:

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 15:22
Nu staat er bij mij zo'n grote banner van Sop.tweakers.net op m'n scherm, en daar zitten ook dropdown-boxen in. Helaas werkt dit niet lekker met de menu's erboven, want die verschijnen weliswaar boven de banner, maar onder de dropdown-boxen. Is het niet mogelijk om hnet als bij de andere banners de banner weg te halen als er een menu open wordt gemaakt?

config: IE6.0 op WinXP zonder SP1

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 09:08
of een z-index even aanpassen ;)

En omdat ik al een screenshot had gemaakt om dit te komem melden kan ik die net zo goed hier ook even neerzetten. (Mijn config is ook WinXP NL met IE 6.0)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/0258.jpg

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• MisterData
SWINX schreef op 27 september 2002 @ 16:12:
of een z-index even aanpassen ;)

En omdat ik al een screenshot had gemaakt om dit te komem melden kan ik die net zo goed hier ook even neerzetten. (Mijn config is ook WinXP NL met IE 6.0)

[afbeelding]
Kan niet in IE, controls worden altijd boven andere dingen getekend. Daarom moet je de banner hiden als er een menuutje uitklapt :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

afiak wordt dat ook gedaan in de laatste versie van de javascripts. m.a.w.: ctrl-f5? :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• MisterData
Op dit moment is de grote banner weg, er staat nu een compactflash banner, maar die verdwijnt niet als ik een menu open, ook niet na een Ctrl-F5 :?