ik d8 dat ze er wel zijn, poos terug gelezen in de PCzone ofzo (maar dan echt lang geleden) scheen alleen niet zo'n suc6 te zijn en de spellen die je erbij kreeg waren ook niet echt zo van: w0ei. Ik zit nu op mun stageplek, als ik weer thuis ben post ik wel de site waar je die guns kan kopen
ik zit zo ff te kijken, maar die guns zijn best goedkoop
Verwijderd
het word natuurlijk welintressant als je hen in emu,s kan gebruiken .
Ouderwets duckhunt spelen
Ouderwets duckhunt spelen
wasda voor gun?...lijkt net een waterpistooltje of die gun uit MIB
guncun met recoil is toch veel leuker
guncun met recoil is toch veel leuker
best wel 1337 met Maddog McCree en House of the Dead idd
Operation Wolf ken ik ook nog wel van mijn 386 was het geloof ik
tampert, kriminalpolizei
'k heb al ff zitten zoeken, maar: Hoe werkt zo'n gun nou eigenlijk? Pikt 'ie de electronenbundel van de monitor op ofzo?
[edit]
Never mind: Howstuffworks (How does a video-game light gun work? How does the game know where the gun is aiming?)
[edit]
Never mind: Howstuffworks (How does a video-game light gun work? How does the game know where the gun is aiming?)
Zo scherp als een voetbal!
Verwijderd
De nintendo gun (op de 8 bit) werkt zo:Reptile209 schreef op 28 september 2002 @ 13:24:
'k heb al ff zitten zoeken, maar: Hoe werkt zo'n gun nou eigenlijk? Pikt 'ie de electronenbundel van de monitor op ofzo?
op het moment dat je de trekker over haalt wordt heel je scherm wit behalve het doel.
Die is zwart.
Het "oog" in je gun registreerd wit of zwart. is ie gericht op zwart --> raak, ziet ie wit --> mis.
tenminste dit is wat ik ooit gelezen heb.
Bijnaaaa goedVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 13:35:
[...]
De nintendo gun (op de 8 bit) werkt zo:
op het moment dat je de trekker over haalt wordt heel je scherm wit behalve het doel.
Die is zwart.
Het "oog" in je gun registreerd wit of zwart. is ie gericht op zwart --> raak, ziet ie wit --> mis.
tenminste dit is wat ik ooit gelezen heb.
Zie mijn link: het kan allebei
, hangt van het systeem af
Zo scherp als een voetbal!
Verwijderd
ALs ik het goed begrijp kan je dus gewoon via je tv-out . op je tv miken terwijl je het spel op de pc afspeelt ?
Nee, je hebt geen tv nodig.Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 15:44:
ALs ik het goed begrijp kan je dus gewoon via je tv-out . op je tv miken terwijl je het spel op de pc afspeelt ?
Je hangt het pistool aan je usb poort. Start en spel en je begint met schieten. C'est tout.
Wel kewl trouwens, zo'n gun
heb jij er 1 dan? wwillem?
Nee dat niet, maar op de website ( http://www.act-labs.com/gun1.htm ) stond dit:MaxOW schreef op 28 september 2002 @ 19:34:
heb jij er 1 dan? wwillem?
Product Features:
o Easy USB plug and play setup, no drivers required
o Compatible with Windows® 98SE / ME / 2000 / and XP
o No expansion card needed
o Extreme pixel accuracy
o Screen resolution support up to 1600 x 1200
o Compatible with VGA video cards and CRT monitors
o 3D Accelerator support
o Compatible with a wide array of gaming software
Technical Specifications :
o Gun Weight - 0.3 lbs
o Dimensions - (L) 185mm x (W) 135mm x (W) 50mm
o Light gun is attached to an adaptor box
o Adaptor box connections: USB cable, VGA cable which attaches to your video card, and a female VGA port which your monitor connects to.
o Product requires no external power supply
o Gun includes calibration function to setup light gun for different screen resolutions and refresh rates
o Tested screen resolution support up to 2048 x 1940.
o Compatible with VGA video cards and CRT monitors
o 3D video accelerator support
o Compatible with a wide array of gaming software
Gun Functionality :
o Trigger - Left mouse button signal
o Left side gun button - Right mouse button signal
o Right side 2-position switch - Calibration ON/OFF
o Shoot Offscreen - Right mouse button signal
Verwijderd
Ik zie hier niet echt veel in , Welke games zou je willen spelen met een gun voor je pc ? =/
maddog mcCree
, of of Virtua Cop
Verwijderd
sjeez; zijn er ook nog NIEUWE gamez gemaakt die waarbij zo'n gun nodig is? Nee volgens mij niet; het genre zoals Virtua Cop is der een beetje uit heh; een FPS kun je niet echt spelen met zo'n gun; dus wat wel?
ehmm... PS2 heeft ook USB... daar zou je m ook voor kunnen gebruiken
Deze plek is te koop.
nee, want zoals hierboven ergens staan moet je em ook nog tussen je videokaart en de kabel van je monitor hangen...KeeZ schreef op 30 september 2002 @ 12:40:
ehmm... PS2 heeft ook USB... daar zou je m ook voor kunnen gebruiken
Mwah btje ps2 modder moet dat ook wel lukken toch?
Pagina: 1