ik vind t allemaal een conspiracy (
) van Microsoft:
Want volgens mij hebben ze de X-box extra wat makkelijker kraakbaar gemaakt omdat je weet hoe populair de PSX ineens werd toen men wist dat je er gekopieerde spellen op kon spelen.
En dat wil Microsoft natuurlijk ook want die eikels moeten en zullen de hele markt hebben dat is toch idioot of niet.
Precies hetzelfde met de developers, Rare is een goede developer en dan moet MS die studio maar 'even' overkopen! Het is gewoon te gek voor woorden!
En natuurlijk de controller. Nou hier heb ik wel respect voor hoe MS dat gewoon gefixt heeft (dus een kleine
) Eerst een te grote verkopen en dan een beter uitgewerkte versie voor lekker geld verkopen das toch belachelijk of niet? Ja ik weet best wel dat je aan zo'n controller kan 'wennen' maar das toch een klote strategie...
Wat vinden jullie er nou van dat MS als het iets niet krijgt gewoon koopt...?
Dit is echt niet als een flame post bedoelt maar als een soort van protest ...
Want volgens mij hebben ze de X-box extra wat makkelijker kraakbaar gemaakt omdat je weet hoe populair de PSX ineens werd toen men wist dat je er gekopieerde spellen op kon spelen.
En dat wil Microsoft natuurlijk ook want die eikels moeten en zullen de hele markt hebben dat is toch idioot of niet.
Precies hetzelfde met de developers, Rare is een goede developer en dan moet MS die studio maar 'even' overkopen! Het is gewoon te gek voor woorden!
En natuurlijk de controller. Nou hier heb ik wel respect voor hoe MS dat gewoon gefixt heeft (dus een kleine
Wat vinden jullie er nou van dat MS als het iets niet krijgt gewoon koopt...?
Dit is echt niet als een flame post bedoelt maar als een soort van protest ...
[ Voor 0% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-09-2002 15:57 . Reden: M$ naar MS ]
This is the Way.