Toon posts:

Specs pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat vele mensen een afzonderlijke specs pagina hebben op tweakers. Ik zoek me de pleures naar deze feature, maar kan het niet vinden. Hoe moet ik een dergelijke pagina aanmaken???

Na het antwoord mag er best meteen een slot op deze thread, want deze vraag is zeker al 1000 keer voorbij gekomen. Search levert echter enkel vage resultaten op.

Thanks mods !!! 8)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Volgens mij heeft dat weinig met GoT te maken, voor wat betreft de hosting dan. Iemand heeft dat een keer uit eigen initiatief opgezet volgens mij.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik bedoel pagina's als:

http://specs.tweak.to/2930

Ik neem aan dat initiatief toch vanuit de fora gestuurd wordt of niet. Is handig omdat het overzicht groter is dan het weergeven van de specs onderaan iedere post. Bovendien kan je die ruimte dan weer voor iets anders gebruiken.

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Dit is precies hetzelfde als de link van SH007, alleen een ander adres...

Verwijderd

Topicstarter
Don't worry. Lock this shit up. Ik heb het uiteindelijk dan toch zelf gevonden. Niks beters te doen hier op het werk enzo... ;)

Gewoon via zo'n specs pagina onderaan registreren blijkt te lukken. Had het ervoor niet geprobeerd, omdat ik al geregistreerd was als user. Het ging dus om een afzonderlijke registratie. Allemaal verwarrend op een vrijdagnamiddag zo vlak voor het weekend 8)

Verwijderd

Topicstarter
Shit ja, sorry SH007. Had niet geklikt omdat de vorm anders was.

Vrijdag enzo hè...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Slotje :) verkeerde forum was het trouwens ook /mosterd na de maaltijd

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.