Waar hoofdtelefoon kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een goede hoofdtelefoon. Na veel wikken en wegen ben ik er achter dat over het algemeen heel veel mensen erg tevreden zijn over een Sennheiser HD-570. Het leek mij dan ook een goed plan om deze aan te schaffen (vooral voor lans ed.)

Maar waar koop je zoiets nu? op internet is het vrijwel nergens te vinden?? en ik ben den bosch al afgestruind zonder uitkomst.

Ook de search heeft mij geen topic gegeven dat me raad kon geven (aangezien ze een hoop belangrijke woorden blokkeren)

"Luie mensen worden ook moe!"

Verwijderd

www.conrad.nl waarschijnlijk wel
en anders hebben ze het echt wel bij de betere audio/video zaak(hier in nijmegen teminste wel)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:11

GaMeOvEr

Is een hork.

Zo ongangbaar is een HD570 toch niet? Lijkt mij dat iedere betere audiozaak daar aan moet kunnen komen.

Aannames zijn fataal.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:39

JWO

mediamarkt heeft em voor 109,-

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Topicstarter
ik heb nu een louche zaak gevonden: Videopartner

is dat veilig?

"Luie mensen worden ook moe!"

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:36
Ik had een HD 590 gekocht bij de Ypma in Alkmaar. Een winkel die alleen maar Loewe, B&O en soortgelijke spullen/merken verkoopt (iets duurder dus ;)). Zo'n winkel is er vast ook in jou woonplaats.
Ik heb ook naar de HD 570 en de HD 600 geluisterd. Het verschil tussen de HD 570 en HD 590 kon ik duidelijker horen dan het verschil tussen de HD 590 en de HD 600. De HD 590 klonk een stuk 'ruimtelijker/minder dof' dan de HD 570. Tussen de HD 590 en HD 600 kon ik het verschil een stuk minder goed horen. Daarom heb ik gekozen voor de HD 590 ipv. de HD 570. Dus als wat geld te besteden hebt, zou ik ook eens kijken naar de HD 590.

Prijzen bij die winkel in Alkmaar:
HD 570: 120 euro
HD 590: 180 euro
HD 600: 300 euro
Pagina: 1