Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Verwijderd
Klik met je rechter muisknop op je bureaublad en kies voor properties (eigenschappen), ga dan naar het tabblad settings (instellingen) en klik op advanced (geavanceerd) klik op het tabblad monitor en je kunt je refresh rate veranderen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 12:50 schreef fv het volgende:
Hoe kun je nu je refresh-rate veranderen met de standaard nVidia drivers onder Win98? Dat moet toch gewoon kunnen?[/quote]Werk je al lang met windows?
Hoe kun je nu je refresh-rate veranderen met de standaard nVidia drivers onder Win98? Dat moet toch gewoon kunnen?[/quote]Werk je al lang met windows?
Verwijderd
eeeh
noem mij dan maar een onervaren Win98 gebruiker, maar bij mij staat er enkel het volgende, op het tabblad 'monitor':
1. Monitor voldoet aan energy-star norm
2. Plug&Play monitoren automatisch detecteren
3. Monitor opnieuw instellen bij onderbreken/doorgaan
voor de rest dus helemaal niets! Of kijk ik nou verkeerd ofzo ....?
1. Monitor voldoet aan energy-star norm
2. Plug&Play monitoren automatisch detecteren
3. Monitor opnieuw instellen bij onderbreken/doorgaan
voor de rest dus helemaal niets! Of kijk ik nou verkeerd ofzo ....?
klik op tabblad adapter ipv. monitor.
en als je daar nix vind, download dan multires van www.entechtaiwan.com
hier dus: multires
en als je daar nix vind, download dan multires van www.entechtaiwan.com
hier dus: multires
He , Inzane, Windows ken ik (helaas; somebody shoot Bill Gates!) al wel wat langer hoor. Ik heb zelf de originele ASUS drivers bij mijn kaart, maar een vriend van me heeft een goedkope noname nvidia kaart gekocht die dus alleen draait met de originele nvidia drivers. Bij ADAPTER tab zie je standaard alleen maar twee settings; OPTIMAL of STANDARD. Dit wordt anders indien je de juiste monitor drivers gebruikt, dan kun je namelijk wel de refresh-rate kiezen. Ik gebruik zelf de ASUS drivers (met refesh settings) aangezien ik dus wel een merkkaart heb (ASUS dus). Alleen ik heb weer geen monitor driver voor mijn 21" monitor (is eigenlijk voor de MAC). Voor mij maakt het dus niet uit. [Jseez, heel verhaal, is het nog duidelijk?]
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Pagina: 1