[java] Toetsen mappen

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008

• AlBundy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05-2025
Een bedrijf is voor ons een webapplicatie aan het bouwen om online aanvragen in te voeren. Dit ging eerst met een visual basic applicatie maar aangezien dat nu via internet is besloten om dat web-based te doen.
Omdat sommige retailers dom zijn en na elk invoerveld op Enter drukken moet deze toets zo worden ingesteld dat-ie naar het volgende invoerveld springt. Dat bedrijf beweert dat dat niet mogelijk is in java.
Ik denk dat het wel mogelijk is en daarom heb ik van mijn manager de opdracht gekregen dat na te gaan :)
Ze zeggen dat het om java gaat (een applet), maar volgens mij bedoelen ze javascript.
Om te voorkomen dat ik straks op me sodemieter krijg dat ik het niet goed heb uitgezocht wil ik graag voor beide talen weten of het kan of niet :)

Wat ik ook graag wilde weten is of je in een pulldown omhoog kan scrollen dmv de backspace knop. Dit kon in de oude software ook en zouden ze het liefste ook in de webapplicatie terugzien.
Ik hoor het wel :)

Bedankt!

***** Excellent cron job. Will run again.

• NDF82
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 21:49

NDF82

Doomed Space Marine

java: yes
javascript: dunno, is for the weak

edit: dat kan je trouwens vinden op de java site van Sun. Dat is http://java.sun.com

Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II

• bazzs2001
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 11:18

bazzs2001

je moet knagen wat lekker is

javascript weet ik niet, maar in java lukt dat eerste wel met een actionListener of een keyListener.

dat met de backspace moet ook wel kunnen (gewoon met een keylistener en dan als er op backspace gedrukt wordt omhoog gaan)

groeten

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
[Houdt je je wel aan de policy Glimi?]

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k