[Win98/Word] Automatische correctie -> crash

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik weet niet geheel zeker of het hier hoort of in Software Algemeen, maar afijn...

Een oom van mij heeft een computer met Win98SE en Word 2000 erop. Ik heb een tijd terug ingesteld dat het invoeren van e. een euroteken oplevert (was makkelijker voor m'n oom dan heel de tijd CTRL-ALT-5). Dat heeft een tijd goed gewerkt, alleen sinds kort levert het invoeren van e. een crash op... W98SE gaat dus op z'n gat.

Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen???

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Gaat ( c ) (maar dan aan elkaar) wel nog steeds goed? (kan misschien aan autocorrectie oid liggen)

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
SiHiDa schreef op 27 september 2002 @ 15:03:
Gaat ( c ) (maar dan aan elkaar) wel nog steeds goed? (kan misschien aan autocorrectie oid liggen)
Goede vraag... ik ga binnenkort toch langs m'n oom, ik zal dan wel eens checken...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Crasht heel Windows, of blijft alleen Word hangen (en is dus nog uit te schakelen via Control + Alt + Del)?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
blackd schreef op 27 september 2002 @ 15:29:
Crasht heel Windows, of blijft alleen Word hangen (en is dus nog uit te schakelen via Control + Alt + Del)?
Toen ik m'n oom vanmiddag aan de lijn had zei 'ie dat de PC opnieuw gestart moest worden, echt een muurvaste W98SE dus...