[nieuwe layout] Hij begint te wennen :)

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En werkt eigenlijk een stuk fijner dan de oude. Ik zou nog wel een aantal dingen anders willen (zoals rechts van het nieuws, die updates voor vanalles en nogwat) das een beetje druk en zoals Hans Teeuwen het zou zeggen: "Who GIVES a FUCK!?! Ik KOM daar nooit!" ;) . Ik weet bijna zeker dat dit wel in de betaalde accounts customizable gaat worden, dus daar zal ik ook niet verder op in gaan.

Ook de snelheid is erg omhoog gegaan! (Van GoT ook trouwens).

Oftewel: jullie zijn weer een blije tweaker rijker :)

Ik open dit topic, omdat ik eigenlijk pas na een paar weken kan zeggen of ik het iets vind of niet (Ik vond het in het begin namelijk HEEEEEL onoverzichtelijk). Nu ik eraan gewend ben, is het eigenlijk gewoon fijner dan het oude. *D Puik werk iedereen die eraan geholpen heeft (en iedereen die ik dan nog vergeet :P)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik vind 'm ook steeds beter worden :). Het finetunen zal nog wel een aantal maanden doorgaan, maar de basis is goed :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:45

vinnie1908

Appel != peer

Is er iemand die voor mij nog een prtscr of iets heeft van de OUDE lay-out. Heb voor school opdracht om de verbeteringen te becomentariseren vandaar. De nieuwe heb ik al natuurlijk, die oude kan ik nie vinden nu. Heb HIER wel iets maar daar mist een deel van de plaatjes helaas.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11
http://www.tweakers.net/wot/ dat is de oude layout :P :D

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

lol maar heb het wel nodig, er is toch wel iemand die de VORIGE ;) lay-out heeft ergens nog als een jpg ofzo?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• MattH
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04-2022

MattH

MIAUW!

vinnie1908 schreef op 29 september 2002 @ 22:43:
lol maar heb het wel nodig, er is toch wel iemand die de VORIGE ;) lay-out heeft ergens nog als een jpg ofzo?
alsjeblieft

Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 10:20

Plux

Team KVM

Is de T.net layout nu ook al maatgevend voor schoolopdrachten?? :P

je hebt alltijd gelijk, ook als je weet dat je ongelijk hebt

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Hij begint te wennen ja... maar toch vind ik die roze/rode kleur voor (nieuwe) hyperlinks nog altijd niet mooi :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-03 13:51
kun je misschien bij de betaalde handel als skin weer de oude nemen ( >:) :o )
en bv je eigen skin ontwerken? 8)

offtopic:
, wanneer kunnen tweakers gebruik gaan meken van de betaal shit?

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Nee we gaan (met nog 2 andere tweakers) de veranderingen hevig onder de loep nemen en beoordelen/analyseren. Het verslag kan op aanvraag (mochten de heren en dames dit willen) gemaild/post worden

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Dat is een mooi plaatje alleen maar de helft, mis de onderkant en daar zitten toch niet onbelangrijke dingen in als de search engine bijv...niemand een mooi screenshot?

Verwijderd

Was die layout dan echt zo nodig of is het gewoon een xtraatje ......?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
vinnie1908 schreef op 04 oktober 2002 @ 10:32:
Dat is een mooi plaatje alleen maar de helft, mis de onderkant en daar zitten toch niet onbelangrijke dingen in als de search engine bijv...niemand een mooi screenshot?

Dat zou je eik moeten weten :P
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 14:58:
Was die layout dan echt zo nodig of is het gewoon een xtraatje ......?
:?

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Ik wil de oude layout terug *snik*

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Robin Vreuls schreef op 05 oktober 2002 @ 15:05:

[...]

Dat zou je eik moeten weten :P
[...]

:?
Ik weet het toch ook? Ik heb er alleen geen 1. We moeten het verschil tussen de oude en de nieuwe frontpage verklaren en beschrijven. Er is toch wel iemand met een screenshot van de gehele frontpage/

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Zeker iemand met een screen res van 2000x1600 ofzo dan ;)

Femme lief aankijken? die heeft de oude lay-out vast nog wel op zn ''computertje" staan...

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

* vinnie1908 kijkt Femme heel liev aan.... *ik ben wel man btw* ;)

Neuh 1024x768 is ok hoor

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Dan krijg jij niet de hele layout erop, dan moet jij nog naar beneden scrollen om die dingen helemaal onderaan te zien, en daar ging het je toch om :?

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Paste het niet op een 1024x768 dan? Oh kan je na gaan hoe goed ik opgelet heb hehe. Maar graag een goede zodat ik alles kan zien en kan beschrijven.

* vinnie1908 stuurt een digitaal biertje naar Femme (die zal hier wel niet komen denk ik)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
plan: Vier jaar Tweakers.net! of je moet eens het afbeeldingen archief doorneuzen :P

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ik begin er ook aan te wennen... jaja :)

Het enige tweakje wat er nog aan gemaakt moet worden is het logo terug!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

I moet zeggen dat ik de nieuwe interface niet alleen vreeeselijk lelijk vindt, maar ook nog erg onhandig en traag. Ik ben altijd al een enorme tweakers.net fan geweest en de site staat ook nog steeds als standaard site maar ik merk wel dat ik de site tot mijn spijt steeds minder bezoek.. :(
Ook de meuktracker vindt ik niet meer fijn werken. voorheen liep ik ff snel door het lijstje heen en was ik in een oogopslag weer helemaal up to date wat software updates, drivers, nieuwe utils, etc betreft. Maar nu kost het veel meer tijd om alles te zien.

Ik weet dat smaken verschillen en het oude paars was ook niet alles, maar ik vindt de gemaakte aanpassingen echt een ernstige achteruitgang..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:44
dadj schreef op 08 oktober 2002 @ 13:31:
.....Ook de meuktracker vindt ik niet meer fijn werken. voorheen liep ik ff snel door het lijstje heen en was ik in een oogopslag weer helemaal up to date wat software updates, drivers, nieuwe utils, etc betreft. Maar nu kost het veel meer tijd om alles te zien. .....
Yup, mee eens. De lijstjes op de hoofdpagina zijn te kort, ik geloof slechts een positie of 5, en als je via 'etc.' naar de meuktracker gaat, is het allemaal onderverdeeld in sub-categorieen. Geef mij maar 1 lange lijst met alles onder elkaar.

edit:

De 'laatste updates' op http://www.tweakers.net/meuktracker is goed, maar dan wil ik hem dus langer hebben

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Als jullie nou eens een verzoek om een uitrolmenuutje met langere lijstjes indienen bij devtrack.tweakers.net? Dan wordt de nieuwe layout qua meuktracker wellicht een stukje beter.
Pagina: 1