Ik heb sinds kort een TerraTec DMX Xfire 1024... toen ik thuis kwam gelijk inbouwen en gaan met die banaan... althans... dacht ik.
In win2k ging de installatie soepel maar ik kreeg geen geluid uit het ding... ook geen luidspreker rechts onderin ofzo.
Ik kijken bij Apparaatbeheer en ik krijg een Code 10 dat niet alle drivers aanwezig zijn of het apparaat niet juist geinstalleerd is.
Ok ik een pci slot HOGER en hij deed het na veel ellende en reinstallen met de nieuwste terratec drivers van hun site.
Nu heb ik een nieuwe hd (een 8 gb omdat mn 20 stuk is) en heb ik er Windows 98 SE weer eens op gezet maar nu krijg ik nog steeds een Code 10 met de oude en en de nieuwste drivers, pci slot hoger of lager... het maakt geen anus uit.
Iemand die me kan helpen? zonder geluid is klote
oh ja mn specs:
AOpen AK77-333 (met de Via KT333 chipset dus)
Creative GeForce 2 MX
Realtek 8139(A) 10/100
Pinnacle PCTV Rave
Uiteraard de TerraTec DMX Xfire 1024
Liteon DVD
Liteon fikker
8 GB Fujitsu
FDD
AMD Athlon XP 1800+
Windows 98 SE + Via 4-in-1 van mn mobo driver cd
In win2k ging de installatie soepel maar ik kreeg geen geluid uit het ding... ook geen luidspreker rechts onderin ofzo.
Ik kijken bij Apparaatbeheer en ik krijg een Code 10 dat niet alle drivers aanwezig zijn of het apparaat niet juist geinstalleerd is.
Ok ik een pci slot HOGER en hij deed het na veel ellende en reinstallen met de nieuwste terratec drivers van hun site.
Nu heb ik een nieuwe hd (een 8 gb omdat mn 20 stuk is) en heb ik er Windows 98 SE weer eens op gezet maar nu krijg ik nog steeds een Code 10 met de oude en en de nieuwste drivers, pci slot hoger of lager... het maakt geen anus uit.
Iemand die me kan helpen? zonder geluid is klote
oh ja mn specs:
AOpen AK77-333 (met de Via KT333 chipset dus)
Creative GeForce 2 MX
Realtek 8139(A) 10/100
Pinnacle PCTV Rave
Uiteraard de TerraTec DMX Xfire 1024
Liteon DVD
Liteon fikker
8 GB Fujitsu
FDD
AMD Athlon XP 1800+
Windows 98 SE + Via 4-in-1 van mn mobo driver cd