Toon posts:

Oh My God it's a Bad Maxtor, ( 61.5 GB )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hmm een raare post!

ik heb een Maxtor van 61,5 GB
ik wil 'm indelen!
c: 2GB
d: 20GB
e: 10GB
f: 10GB
g: 10GB
h: = dan Mijn DVD
i: = dan mijn Writer
j = dan mijn Jazz-drive
k = dan mijn zip-drive

ok nu komt't -> RAA RAA,
waarom is het zo als ik mijn hd indeel dat ik maar 32GB heb!
c: 2GB - gaat goed
d: 20GB - ok
e: 10GB - ok
f: ?? 290MB - Hmm dat klopt niet!!!!
zo ver ik weet is 2 gb + 20 + 20 nog altijd
::> 32GB en dan is (Lost in Space nog is 32GB) Duur grapje!!! 32GB waar je nix aan hebt! 8( , maar ik snap het niet waarom, als ik mijn pc aan zet staat er dan 615xx mb

wie o wie kan mijn helpen! 8( of is de HD defect!, b.t.w ik heb een PC van 10-5-2000
( Msi bord + 1Gh prosessor, 256MB ram , geen hd! ) zit er iets met iets dwars!
plzz help ik vind het mega zonde van die HD!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

we_are_borg

You will Comply

Ziet de Bios de Hardisk wel als een 60Gb.
Als dit niet het geval is even voor een
bios update kijken (Kijk wel uit met het updaten), werk het dan nog niet of zie je
bios de HD wel en je kan nog niet de voledige HD adresseren dan even kijken naar een Disk maneger.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 11:28

Paladin

Play Ball!

Heel simpel je bios kan niet meer dan 32 gi aan ik had hetzelfde met me 40 gig je zal ff moeten kijken bij je mobo fabrikant of een een nieuw bios is dat schijven groter dan 32 gig herkent.
Als die er is zal je je bios moeten flashen en als het goed is doet alles het dan perfect.

Greetz Pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Heel simpel "Bios update doen !!" :)