Hi, ik heb de volgende webservice:
Nu heb ik gemerkt dat er slechts 2 aanroepen tegelijk worden afgehandeld... Klopt dit, hoe zit dit precies en kan dit anders? Degene die de WebMethod aanstuurt is een COM-object op een webserver waar geen .Net op geinstalleerd mag worden...
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Public Sub LogRegel(ByVal sRegel As String) Dim iFreeFile As Integer iFreeFile = FreeFile() FileOpen(iFreeFile, AppPath() & "log.txt", OpenMode.Append) Print(iFreeFile, Format(Now, "dd-MM-yyyy hh:mm.ss") & ": " & sRegel & vbCrLf) FileClose(iFreeFile) End Sub <WebMethod()> Public Function EenFunctie(ByVal sLogin As String, ByVal sPassword As String) As Integer LogRegel("[" & Me.GetHashCode & "] [" & Threading.Thread.CurrentThread.GetHashCode & "] Reporting for duty...") ' Vanuit hier moet de Remoting call gemaakt worden ' naar de Windows RemoteService. 'Return sendRemotingCall(sLogin, sPassword) Dim dtStart As DateTime Dim oDt As DateTime dtStart = Now oDt = dtStart Do If DateAdd(DateInterval.Second, 1, oDt) <= Now Then LogRegel("[" & Me.GetHashCode & "] [" & Threading.Thread.CurrentThread.GetHashCode & "] Watch me goin'!") oDt = Now End If Loop Until DateAdd(DateInterval.Second, 20, dtStart) < Now LogRegel("[" & Me.GetHashCode & "] [" & Threading.Thread.CurrentThread.GetHashCode & "] Done executing task...") End Function |
Nu heb ik gemerkt dat er slechts 2 aanroepen tegelijk worden afgehandeld... Klopt dit, hoe zit dit precies en kan dit anders? Degene die de WebMethod aanstuurt is een COM-object op een webserver waar geen .Net op geinstalleerd mag worden...