Toon posts:

Copybox tegen Dreamcast ruilen, goede deal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn dreamcast met 2 originele spellen en nog wat ruilen tegen een n64 copybox zonder een n64. Zijn de roms die je van internet afhaalt ook gewoon te spelen als je die brand op cd via de copybox? En het belangrijkste, = dit een goede deal of zeggen jullie je moet hem bij laten betalen..?

Bedankt!

Verwijderd

Je moet je Dreamcast houden en geen spellen kopieren. Beter advies kun je niet krijgen.

Verwijderd

Verassend antwoord van een gameontwikkelaar :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 17:01
Hoeveel geheugen zit in die copybox dan?? 512 megabit ??? anders zou ik het niet doen. Volgens mij is zelda al 512 megabit

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Nee natuurlijk is dat geen goede deal :Z

Dreamcast is veel mooier en heeft geweldige games (ok de n64 ook een paar) en als het je om gratis games te doen is kan ik je vertellen dat je die al jaren van internet kan halen :z

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Nooit doen, ken veel mensen die nog een moord doen voor een DC :P

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ten eerste kun je inderdaad die roms die je van inet afhaalt op CD branden en die vervolgens spelen met je copybox.

Ten tweede zou ik, als ik die eigenaar van die copybox was, jou laten bijbetalen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:52
ik zou t doen DC kost toch nix zon N64 copybox moet je maar aan zien te komen :P

Verwijderd

Inderdaad, gewoon doen, die dreamcast kan je overal wel krijgen met een beetje moeite :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je die copybox is 128mbit dacht ik maar als je er nou gewoon cd's in douwt, boeit het toch niet of wel?

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Hij moet gewoon die spellen in zijn geheugen laden. Heb je een spel ala Zelda: OoT die 256 is, zal die het niet doen op je 128 Mbit copybox.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Zelda moet je origineel in doosje hebben, heb em hier ook naast me andere toppers staan :D

Signature?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 16:07:
Verassend antwoord van een gameontwikkelaar :)
Vind je? :D

Maar ik meen het, ik zou van m;n leven mijn Dreamcast niet wegdoen, die gebruik ik nog zeker evenveel als m'n PS2. Op GoldenEye na en Zelda heeft de N64 nauwelijks spellen die me boeien (Perfect Dark was ook wel goed).

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 18:09
Ik zou ook niet een DC wegdoen voor een copybox van de N64.
Een DC heeft veel betere spellen (vind ik dan).
De N64 zijn ook wel leuke spellen op, maar die kun je ook wel evt. met een emu en tv-out gaan spelen. Een DC game geloof ik nog niet.
Maar als je een N64 leuker vind dan een DC dan kun je dit doen. Zelf zou ik het dus nooit van m'n leven doen, maar ja ieder z'n eigen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

__00__ schreef op 27 september 2002 @ 20:00:
Ik zou ook niet een DC wegdoen voor een copybox van de N64.
Een DC heeft veel betere spellen (vind ik dan).
De N64 zijn ook wel leuke spellen op, maar die kun je ook wel evt. met een emu en tv-out gaan spelen. Een DC game geloof ik nog niet.
Maar als je een N64 leuker vind dan een DC dan kun je dit doen. Zelf zou ik het dus nooit van m'n leven doen, maar ja ieder z'n eigen.
ohnee?de dreamcast kan je dus wel emuleren.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 11:54
KaMiKaZe schreef op 27 september 2002 @ 17:00:
Nooit doen, ken veel mensen die nog een moord doen voor een DC :P
Thats for me >:)

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb toevallig mijn n64 copybox(zonder zo'n opzetstuk enzo, had geen zin om dat allemaal uit te zoeken) geruild voor een dreamcast vorig jaar. Nooit spijt van gehad, mijn advies is dus ook niet doen, koop dan gewoon een n64+originele spellen, van zo'n cd laden zuigt toch.

• Creepy
  • Laatst online: 22:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 13:35:
[...]

ohnee?de dreamcast kan je dus wel emuleren.
En hoe goed zijn die EMU's???
Als jij een emu weet die Sonic Adventure 2,of Shen Mue 2 voor meer dan 95% goed kan emuleren moet je het zeggen.

[disclaimer]Nee ik vraag niet naar een link o.i.d. waar ik die emu kan vinden.. heb een mooie DC thuis staan[/disclaimer]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1