Plextor 24/10/40A Power calibration error

Pagina: 1
Acties:

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Telkens als ik een cd wil branden krijg ik de melding: Power calibration error
Wat is hier fout?
Ik heb al andere cd's geprobeerd, en NERO opnieuw geinstalleerd..

Wat kan er fout zijn?

Verwijderd

Dit soort meldingen betekenen meestal het einde van je brander, wellicht helpt een nieuwe Windows installatie.
Gelukkig heb je 2 jaar garantie op je brander zitten :)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je brander is overleden.....

Verwijderd

nee hoor hij is niet overleden dat was bij mij ook een acer brander je moet gewoon terug gaan naar de winkel en dan laten ze het opsturen naar plextor daar gaan ze je brander maken tot nu toen is er bij mij geen problemen meer!!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Even een vraagje dan:

Moet je de doos nog hebben......
K heb wel de aankoopbon nog... en dus garantiebewijs!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-03 16:19
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 15:40:
nee hoor hij is niet overleden dat was bij mij ook een acer brander je moet gewoon terug gaan naar de winkel en dan laten ze het opsturen naar plextor daar gaan ze je brander maken tot nu toen is er bij mij geen problemen meer!!
maw: je brander is dus overleden.....

Verwijderd

Ik krijg ook de Melding "Power Calibration Error" met branden onder winXP met Nero. Ik heb een Lite-on LTR-12101b (12x10x32).

Maar wanneer ik onder win98 wil branden doet ie het wel gewoon, hier gebruikt ik niet nero maar Easy Cd Creator 4.

Zou toch gaan denken dat windows xp of nero een beetje aan het flippen is :?

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:50

Killjoy

Klingon lawn products

Mijn [Mitsumi] brander gaf deze melding ook regelmatig en is nu gedegradeerd tot 8x CD-ROM speler. Is duidelijk een teken van overlijden.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

ik denk dat de writer wel belangrijker is dan de doos. P.S ze hedden mijn brander niet omgeruild dat bedoel ik mee dat me brander niet overleden,was maar gemaakt :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 10:48:
ik denk dat de writer wel belangrijker is dan de doos. P.S ze hedden mijn brander niet omgeruild dat bedoel ik mee dat me brander niet overleden,was maar gemaakt :Y)
Denk je echt dat je brander gemaakt is, dan heb je het ff goed mis, dat ding is of omgeruild voor een nieuwe of een gereviseerde
Pagina: 1