Aankoop sony product usa

Pagina: 1
Acties:

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 20:09

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Stel dat je een sony product in de VS koopt, (via een webwinkel) hoe zit het dan met de garantie? zit er een internationaal gerantiebewijs bij?

Heeft iemand ervaringen met online aankopen vanuit de USA?
alvast bedankt...... :)

Toch maar een weblog?

Verwijderd

je moet niet vergeten dat er een heus bedrag aan invoerbelasting (of zoiets genaamd) bijkomt, om nog maar te zwijgen van de transportkost. Tenzij je het kunt klaarspelen om als "sample" te bestellen....

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
dat is zo. Maar dat is niet het grootste probleem. Irritanter is dus de garantie, want als ie stuk gaat, stuur ik hem natuurlijk niet op naar de us...

Toch maar een weblog?

Verwijderd

In het geval dat er een "international manufacturer's warranty" certificaat bij zit (wat je altijd vooraf moet controleren !) heb je 3 maanden garantie op arbeidsloon en 1 jaar op onderdelen.
Sony geeft aan dat je bij aankoop in de doos moet checken of dat certificaat erin zit maar dat gaat dus lastig bij een webwinkel. Enige mogelijkheid is vragen en hopen dat het er ook bijzit als ze dat zeggen.

- edit - typfoutje

Persoonlijk vond ik de arbeidsloon garantie aan de magere kant (dat bedrag kan immers flink oplopen) Heb dus maar besloten het niet te doen (ging om een F707)

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
ja, die INTL. warranty was ik na een aantal telefoontjes met sony usa ook 8ter gekomen.
:(

Toch maar een weblog?