Toon posts:

Tony hawk 2 is uit maar.........

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ligt nog niet in de winkel
ik krijg hem morgen met de post.

Yahoooooooooooooooooo

Ruud en Platel hahahahahahaha Enigma roeleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta morgen dus gewoon bij jouw brievenbus te wachten mannetje en dan zeg ik tegen de postbode dat ik dat pakje wel ff naar binnen breng en dan ga ik als een dolle naar huis en gamen maar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha denk het niet manneke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh... dan wacht ik wel ff tot je binnen bent en dan krijg je een kwartiertje om hem te branden op je 12-speed bakker.
Ik zie je morgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HE RUUD,

WAT DOE JE NOU ?!? Je kijgt dus TH2 en je laat mij niks weten... NOU bedankt !!!

Als je hem hebt dan ik ook hebben !!
P.s. ik heb nog iets voor je... je weet wel wat !

RJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het is ECHT een vet spel... vrij lastig maar wel supergaaf.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig maar Archie, ben nu druk bezig om een back-up te maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Hawk lastig?!?!?! Ik vind het dus een groot nadeel dat het zo simpel is. Maargoed, ik heb hem bijna binnengehaald. Nog 5 min. en kan ik tenminste dat hele spel spelen. Voor de rest is het natuurlijk ERRUG VET :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

OK, laat ik het anders zeggen dan ;).. IK vind hem lastig en de enige 2 mensen die ik ken die hem ook al hebben vonden dat OOK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

IceStorm, mij ken je en ik heb hem ook en ik vind hem niet lastig, tenminste trucs, combo's etc. zijn _VEEL_ moeilijker in THPS 1 op psx en dreamcast, en je krijgt veel meer punten etc., maar voor de rest het is de enige voor de pc en ik ben een beetje pro pc en niet voor consoles. En btw ligt helemaal aan het level of je alles goed haalt etc.
Ik had dus behoorlijk wat problemen bij het 2de leven, een school die is dus echt K*t, maar ok. Verder Tony ROELEERT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die school op zich wel grappig, maar weet iemand toevallig hoe je in de school komt. Ik heb het bij een vriend van mij gespeeld en toen was opeens de school open. Ben ik druk bezig dat spel thuis te spelen, maar die school krijg ik niet meer open. Weet iemand hoe je die school open krijgt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:50

Byteripper

The bytes make the rip.

Wat moet je eigenlijk doen in Tony Hawk 2? Ik heb het spel ook alleen nog niet geprobeerd... Is het een beetje leuk?

Byteripper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
je moet die ene rall coll omhoog grinden .. dan gaat er een deur open..

en als je de school lastig vind.... ben je dan al wel in het laatste level bezig geweest?.. die is pas lastig.. new york was ook al niet al te makkelijk.... (vooral die tape)

kijk anders hier ff: http://sportplanet.com/thps/
Pagina: 1