Toon posts:

Abit KD7 moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de Abit KD7.

Waar kan ik die krijgen behalve bij Digiworld? Die zaak vertrouw ik niet bepaald, ik hoor er te veel slechte dingen over. En op de mail die ik heb gestuurd is ook nog niet gereageerd, terwijl ik het normaal vind dat ze binnen een paar uur(en zeker binnen een dag) reageren. Goede voorbeelden daarvan zijn gistron.de/com en eynstein.nl. Die snappen wat de mensen willen, snelheid, maar ook service.

In de pricewatch staat hij alleen bij Digiworld aangegeven. Maar niet alle Nederlandse, Duitse of Belgische onlineshops staan in de pricewatch. Vandaar dat ik hier vraag of ze hem ook ergens anders verkopen behalve Digiworld?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Google?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:50
Aangezien de KD7 nog een betrekkelijk nieuw moederbord is (met VIA K400 chipset) zullen er zo meer bedrijven zijn die dit bord gaan verkopen.

In de actuele prijslijst van een leverancier kom ik het moederbord ook al tegen, dus waarschijnlijk volgende week al bij meerdere bedrijven!

- hardware always changes.. -

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm....ok..nog fftjes wachten dus...

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Als je wilt kan ik een online shop in de VS voor je zoeken die de Abit KD7 verkoopt. Prijs zit zo rond de $140, zonder verzend/btw/tax.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590