Toon posts:

Optische muis wordt zo snel vies!

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heee mensen,

Hebben jullie dit probleem ook?
Na een dag intensief muizen worden de voetjes van de optische muis (bij mij een Logitech Mouseman Wheel) vies. dan moet je met je nagel het vuil van de voetjes afkrabben, en dat bijna iedere dag! :(
Die voetjes zitten trouwens met een lijm vast die best snel loslaat dus binnenkort vallen die dingen eraf.
Wat zou ik hiertegen kunnen doen? Muismat gebruiken, helpt dat?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Muismat gebruiken + Muismat schoonhouden + Altijd handen wassen voordat je gaat muizen en toetsen.

Download my music on SoundCloud

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Zorg ervoor dat er een laag stof op je bureau ligt en schuif 'm daar overheen. Resultaat: stof plakt onder voetjes en hij vliegt ineens over je bureau heen :P Gewoon niet schoonmaken en na een tijdje ben je van het probleem af.

En als je dat niet wilt: je bureau goed schoonhouden *D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:00
Misschien een keertje afstoffen en stofzuigen? :)

Verwijderd

Topicstarter
ja nee exirion, dat stof zorgt er juist voor dat de muis minder goed schuift! terwijl mijn buro meestal goed schoon is. is er niks anders waardoor de muis goed glijdt?

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

ik heb die zlefde muis.. maar ik heb een muismat van stof ;x
dat is veel lekkerder werken en hij word niet vies

• Whackit
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24
Als ik een muismat gebruik voor m'n explorer 3.0 dan gaat de muis heel schokkerig en ook als ik hem op een glad en glimmende tafel gebruik.
Dus dat zou ik niet doen
Gewoon je buro goed schoonhouden

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:32
Exirion schreef op 27 september 2002 @ 12:46:
Zorg ervoor dat er een laag stof op je bureau ligt en schuif 'm daar overheen. Resultaat: stof plakt onder voetjes en hij vliegt ineens over je bureau heen :P Gewoon niet schoonmaken en na een tijdje ben je van het probleem af.

En als je dat niet wilt: je bureau goed schoonhouden *D
Creatief ... :D

Verwijderd

Jbalk heeft hier geen last van

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me cool die everglide!
waar koop je die?

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:46

TwoR

Gekleurde stippen

Tja ik heb de Ifeel Mouseman wheel optical en die pootjes worden ook wel vies maar als je ze nie schoonmaakt kan er op een gegeven moment toch helemaal geen vuiligheid bij en als je dan niet onder je muis kijkt (wat ook niet nodig is) dan ben je van je probleem af.

Verwijderd

Topicstarter
jawel, muis schuift veel minder goed als ie vies is. dat is het probleem

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik heb er thuis ook erg last van. toch komt het echt door een smerig bureau/muismat, want op kantoor, waar m'n bureau elke dag wordt schoongemaakt, heb ik geen enkel probleem met m'n optische muis. geen vuiltje te zien op de voetjes.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:46

TwoR

Gekleurde stippen

tja mijn pootjes zijn wel vies maar dat ie mnder goed schuift nee daar heb ik echt geen last van .
Pagina: 1