[XP] zelfde desktop voor alle gebruikers.

Pagina: 1
Acties:

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 15:06

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
hoe stel je in xp in dat je dezelfde desktop instelt voor alle gebruikers.

Want als ik een computer klaarmaak voor een gebruiker met admin rechten is de desktop geheel verdwenen als die user met zijn eigen naam inlogt.

lekker makkelijk als het steeds dezelfde desktop is met dezelfde snelkoppelingen.

oh ja heb ook reeds de search gebruikt, alleen zoeken op xp is niet vanzelfsprekend, hoop dat dat nog veranderd. ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Als je de snelkoppelingen in de "\Documents and Settings\All Users\Desktop" dir zet staan in ieder geval die snelkoppelingen op de desktop van iedere user ;)

Verwijderd

Alles uit de map C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop kopieren naar C:\Documents and Settings\All Users\Desktop...

dan moet het werken volgens mij, in ieder geval voor de iconen...

de instellingen weet ik niet

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 12:14 . Reden: opmerking van Vunzz ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53
Inloggen als admin, alle settings aanpassen zoals jij het wil, en dan in \Documents and Settings de admin-dir naar all users-dir kopieren en rechten juist zetten.
Als een user dan inlogt heeft hij dezelfde settings. Hij kan ze daarna wel volledig aanpassen zoals hij wilt. Als dat niet mag, moet je denk ik met mandatory profiles werken, maar dacht dat je daar een server moet voor hebben.

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:13
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:54:
C:\Documents and Settings\All Users\Administrator
Jaja....

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Ja dat moet het doen, had ik aan moeten denken.

thx for the fast reply _/-\o_

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

oeps.. foutje :d

C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop moet dat natuurlijk zijn :D

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
ik moet toch een desktop zien te verzinnen die gelijk is voor alle gebruikers.

het moet toch mogelijk zijn.

iemand? :?

Pagina: 1